Gå til innhold

Gratulerer med alle Kinatildelinger :0)))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg på denne jeg :-). Etter en hektisk dag med pakking, og ingen chatting ;-), ble jeg kjempeglad når jeg gikk inn på dol og så at så mange kinajenter hadde fått foreldre i norge i dag :-)).

Gratulerer alle sammen, det er virkelig stort når telefonen kommer, og jeg tenker at dere alle flyr høyt i dag :-).

Stor klem fra Melissa som reiser til første stoppested i morgen på veien for å hente hjem sønnen vår :-)

Gratulere så mye med barna dere har fått! Det var stor spenning og mange gledelige meldinger her i går. Selv har jeg tildelingen så friskt i minne – 6 mnd siden, at jeg gråter en lykkeskvett med dere. Selve tildelingen var utrolig spennende og flott, men hadde jeg visst det jeg vet nå, hvor stort og flott det som skjer EGENTLIG er, hadde jeg nok ikke vært til å snakke til. Håper det bare er kort tid til dere kan reise til Kina og møte de små vidundrene.

Jeg hiver meg også på denne linken!!

GTATULERER alle som har fått tildeling fra Kina de siste dagene. Dere er heldige som kan reise i grupper - det er godt å dele opplevelsene med noen.

Vi for vår del håper på å få dele neste opplevelse med besteforeldre i alle fall :-)

Mvh

Annonse

Jeg vil også være med her, gratulerer alle nybakte foreldre! Håper dere får en fin tur til Kina. Kanskje dere opplever Beijing med nysnø og sol fra blå himmel, det gjorde vi og det var flott, byen ble som forvandlet.Forutsatt at dere klarer å ta blikkene vekk fra småjentene da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...