Gå til innhold

Hilsen fra oss i Thailand

Anbefalte innlegg

Saa har vi naa vert i smiltets land siden tirsdag og vi strokoser oss. Flyreisen gikk utrolig bra og vi har ikke hatt store vanskligheter ifht tidsforskjellen.. Vaar engel trives som bare det og han sjarmerer de fleste.. mange tar han for aa vaere asiat, men han er jo fodt i soramerike.. Jeg synes ogsaa at han kan ligne thailendere!

I alle fall sa er det bare topp for oss her nede, med 35 graders varme.. det blaaser endel paa dagen saa det gjor ikke noe at det er saa varmt..

Vi vil hilse til alle kjente og ukjente. og saa vil jeg gratulere saa masse med alle tideligene som har kommet. og aller beskjedene om distrikt gleder meg!!!

En varm hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133967-hilsen-fra-oss-i-thailand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...