Gå til innhold

Jeg lurer på om dette innlegget skrevet av meg selv burde slettes?


SierDuDet

Anbefalte innlegg

"Jeg hater samepakk, bergensfaenskap, trønderjævler, niggere, pakkiser, innavl fra mjøsområdet og Østfold."

Dette må vel være langt over streken?

Eller var det kanskje greit fordi jeg skrev det i en setting hvor jeg åpenbart var svært sarkastisk mot gjøken som skrev til meg?

Men alene blir det unektelig ganske stygt, ikke sant?

Slettes hele tråden mens disse ordene over blir stående, så vil det framstille meg selv rimelig dårlig.

Noe å tenke på, Sør?

For jeg ser fortsatt at du sprer løgner om det Morsk skrev for noen dager siden.

Jeg har fram til for et par dager siden bivånet disse uendelig lange trådene deres på avstand, klikket meg inn på et og annet innlegg i ny og ne, og sett beskyldningene dere slenger mot hverandre. Jeg må innrømme at jeg har tatt det hele med en klype salt og til og med trodd Ulv, Morsk, Goliath, Grip og Pappa Bjørn har vært de verste her. De er tross alt flere mot 1 person.

Men så var jeg med i denne tråden for et par dager siden, og har siden fulgt med på diskusjonene rundt denne diskusjonen (ja, jeg har hatt lite å gjøre), og den eneste som framstår som en løgner her er Sør. Det Morsk, Goliath, Ulv og jeg skriver, er sant. Sør derimot, regelrett lyver.

Jeg er faktisk litt sjokkert. Spesielt fordi noen har det med å støtte han hele tiden. Jeg gjør det selv i ny og ne, for det hender faktisk jeg er enig med han. Nå er derimot ikke et av de tilfellene. Jeg lurer på om disse som hele tiden støtter han faktisk leser innleggene han skriver, eller gjør som jeg gjorde: La merke til at det var 5 mot 1 hele tiden. Altså at det så litt urettferdig ut og at enkelte var veldig opphengt i nicket Sør.

Akkurat nå er jeg mest imponert over at det ikke er mer enn 5 mot 1.

Sist men ikke minst: Jeg gir ikke sympati til noen basert på hvilket nick som skriver hva. Så ikke kall meg en "papegøye". Når jeg derimot ser hva slags løgner som her blir forfattet i innlegg etter innlegg, og det utvilsomt er Morsk, Goliath og co. som blir stående som taperne her all den tid de ser ut til å "syte" fælt, så er det på tide at jeg syter litt på deres vegne.

For de har faktisk grunn til å syte når noen bevisst lyver om dem for å få dem til å framstå som perverse pedoelskere, i innlegg etter innlegg i 2 hele døgn.

Jeg hadde også blitt pissed om noen hadde framstilt meg som "de pedofiles talsmann".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    17

  • SierDuDet

    7

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • Scholar

    3

Interessant innlegg, men skivebom.

Morsk skrev sin egen epitaf, og det får han være voksen nok til å ta ansvar for - uten en skokk papegøyer som forsvarer han.

Ingen har tilføyd noe til det han skrev, (eller behøver å gjøre det).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant innlegg, men skivebom.

Morsk skrev sin egen epitaf, og det får han være voksen nok til å ta ansvar for - uten en skokk papegøyer som forsvarer han.

Ingen har tilføyd noe til det han skrev, (eller behøver å gjøre det).

Med vennlig hilsen

"Jeg hater samepakk, bergensfaenskap, trønderjævler, niggere, pakkiser, innavl fra mjøsområdet og Østfold."

I så fall burde hver og en framover kunne ta sitatet over, signere det med "SierDuDet", og få meg til å framstå som en nazist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hater samepakk, bergensfaenskap, trønderjævler, niggere, pakkiser, innavl fra mjøsområdet og Østfold."

I så fall burde hver og en framover kunne ta sitatet over, signere det med "SierDuDet", og få meg til å framstå som en nazist.

Når du skriver slikt, så er det en risiko du løper. Det er det mange politikere som har fått erfare.

Jeg vil heller henlede din oppmerksomhet til Åpent Forum, hvor det ligger mange tråder som er langt mer interessante enn våset som Morsk ikke vil vedkjenne seg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Interessant innlegg, men skivebom.

Morsk skrev sin egen epitaf, og det får han være voksen nok til å ta ansvar for - uten en skokk papegøyer som forsvarer han.

Ingen har tilføyd noe til det han skrev, (eller behøver å gjøre det).

Med vennlig hilsen

Jeg ble selv litt forbløffet da jeg så at du faktisk lyver, jeg oppdaget det ganske fort men forstår fremdeles ikke hva du vil.

Du er ikke her for å gjøre det hyggelig for noen, ikke for å hjelpe noen eller få hjelp, selv om du gjerne vil innbille oss det.

Hva vil du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble selv litt forbløffet da jeg så at du faktisk lyver, jeg oppdaget det ganske fort men forstår fremdeles ikke hva du vil.

Du er ikke her for å gjøre det hyggelig for noen, ikke for å hjelpe noen eller få hjelp, selv om du gjerne vil innbille oss det.

Hva vil du?

Din påstand om at *jeg* lyver synes heller fantasifull, når Morsk allerede HAR bekreftet at han skrev det han skrev.

Det er meget morsomt å se hvordan Morsks papegøyer kommer ut fra villmarken for å "forsvare" ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du skriver slikt, så er det en risiko du løper. Det er det mange politikere som har fått erfare.

Jeg vil heller henlede din oppmerksomhet til Åpent Forum, hvor det ligger mange tråder som er langt mer interessante enn våset som Morsk ikke vil vedkjenne seg.

Med vennlig hilsen

"Når du skriver slikt, så er det en risiko du løper. Det er det mange politikere som har fått erfare."

Helt korrekt. Man løper en risiko for at noen vil ta ordene ut av sammenheng og misbruke dem.

Men jeg forventer vel litt mer av folk enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Din påstand om at *jeg* lyver synes heller fantasifull, når Morsk allerede HAR bekreftet at han skrev det han skrev.

Det er meget morsomt å se hvordan Morsks papegøyer kommer ut fra villmarken for å "forsvare" ham.

Jeg nevner ikke Morsk, han klarer seg selv og det han skriver må du ta opp med han. Jeg leste hva han skrev og du lyver igjen for å forvrenge bildet, men du lurer ikke meg.

Du spør ikke hvilke sympatier jeg har, men tillegger meg noen jeg ikke har. Din vanlige taktikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Når du skriver slikt, så er det en risiko du løper. Det er det mange politikere som har fått erfare."

Helt korrekt. Man løper en risiko for at noen vil ta ordene ut av sammenheng og misbruke dem.

Men jeg forventer vel litt mer av folk enn som så.

Agnet er litt for opplagt, men fiskene biter på likevel. De klarer bare ikke la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Når du skriver slikt, så er det en risiko du løper. Det er det mange politikere som har fått erfare."

Helt korrekt. Man løper en risiko for at noen vil ta ordene ut av sammenheng og misbruke dem.

Men jeg forventer vel litt mer av folk enn som så.

De er verken misbrukt eller tatt ut av sammenheng, men sitert i sin helhet av favn.

Noe Morsk selvsagt var klar over ville skje da han ordla seg så idiotisk som han gjorde.

Og da nytter det ikke å påstå "det var parodi" etterpå.

Som han redet slik lå han, og da det ikke var komfortabelt så sutret han til WB!

===

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevner ikke Morsk, han klarer seg selv og det han skriver må du ta opp med han. Jeg leste hva han skrev og du lyver igjen for å forvrenge bildet, men du lurer ikke meg.

Du spør ikke hvilke sympatier jeg har, men tillegger meg noen jeg ikke har. Din vanlige taktikk.

Kom gjerne igjen når du har noe sammenhengende å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kom gjerne igjen når du har noe sammenhengende å by på.

Jeg kommer igjen når det passer meg, og med hav jeg vil, mitt kall er ikke å danse etter noens pipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det samme våset.

Jeg kan bare ikke ha respekt for en som svarer slik.

Dessuten er det svært irritrende at du endrer tittellinjen hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet, SDD

Jeg regner med at du har lest disse innleggene som det påstås at jeg skrev?

For å skille fantasi fra virkelighet (og det trenger man åpenbart) så bekrefter WM faktisk i en av trådene under at jeg helt klart og tydelig har sagt at jeg ALDRI har påstått at Morsk var pedofil. Det er isåfall noe han har funnet på selv, for å leke martyr.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare ikke ha respekt for en som svarer slik.

Dessuten er det svært irritrende at du endrer tittellinjen hele tida.

Du skriver: "Dessuten er det svært irritrende at du endrer tittellinjen hele tida."

Jeg kan jo sitere deg: "Jeg kommer igjen når det passer meg, og med hav jeg vil, mitt kall er ikke å danse etter noens pipe."

En dose av din egen medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Dessuten er det svært irritrende at du endrer tittellinjen hele tida."

Jeg kan jo sitere deg: "Jeg kommer igjen når det passer meg, og med hav jeg vil, mitt kall er ikke å danse etter noens pipe."

En dose av din egen medisin.

Da har vi en konflikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Du skriver: "Dessuten er det svært irritrende at du endrer tittellinjen hele tida."

Jeg kan jo sitere deg: "Jeg kommer igjen når det passer meg, og med hav jeg vil, mitt kall er ikke å danse etter noens pipe."

En dose av din egen medisin.

Et svar som ofte går igjen her på DOL er "hvis du ikke vil lese innlegg av X, så hopp over de!".

Ja..det hadde fungert fint det, om tittelen ikke hadde blitt skiftet 146 ganger i hver tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg regner med at du har lest disse innleggene som det påstås at jeg skrev?

For å skille fantasi fra virkelighet (og det trenger man åpenbart) så bekrefter WM faktisk i en av trådene under at jeg helt klart og tydelig har sagt at jeg ALDRI har påstått at Morsk var pedofil. Det er isåfall noe han har funnet på selv, for å leke martyr.

Med vennlig hilsen

Jeg er - i enkelte tilfeller -mest opptatt av utvikling og helhet. Og nettopp derfor synes jeg SDD har gjort ypperlig arbeid den siste tiden. ( Ikke slik å forstå at jeg ikke har satt pris på innleggene hans før også !)

Men utviklingen av debattformen har sjokkert meg - samtid som jeg faktisk finner den uhyre intressant, rent faglig.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...