Gå til innhold

Jeg lurer på om dette innlegget skrevet av meg selv burde slettes?


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Et svar som ofte går igjen her på DOL er "hvis du ikke vil lese innlegg av X, så hopp over de!".

Ja..det hadde fungert fint det, om tittelen ikke hadde blitt skiftet 146 ganger i hver tråd.

I motsetning til andre her, så skifter jeg tittelen på innlegg (slik at man kan holde orden på sub-trådene), istedet for å skrive under ørten forskjellige nick.

Nicket står jo fremdeles på oversikten.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    17

  • SierDuDet

    7

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • Scholar

    3

Jeg er - i enkelte tilfeller -mest opptatt av utvikling og helhet. Og nettopp derfor synes jeg SDD har gjort ypperlig arbeid den siste tiden. ( Ikke slik å forstå at jeg ikke har satt pris på innleggene hans før også !)

Men utviklingen av debattformen har sjokkert meg - samtid som jeg faktisk finner den uhyre intressant, rent faglig.

*klem*

Jeg er helt enig i at det er interessant å studere responsen (inklusive din! :-) ) når jeg skriver her. Det er fascinerende å se hvem som tolker hva bokstavelig, hvem som kan se underliggende meninger, og ikke minst hvordan folk reagerer når man stiller spørsmål ved deres motiver for å skrive en tråd.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg er helt enig i at det er interessant å studere responsen (inklusive din! :-) ) når jeg skriver her. Det er fascinerende å se hvem som tolker hva bokstavelig, hvem som kan se underliggende meninger, og ikke minst hvordan folk reagerer når man stiller spørsmål ved deres motiver for å skrive en tråd.

Med vennlig hilsen

Eller hvem som skjønner at du bare er, ganske enkelt, helt dust?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

I motsetning til andre her, så skifter jeg tittelen på innlegg (slik at man kan holde orden på sub-trådene), istedet for å skrive under ørten forskjellige nick.

Nicket står jo fremdeles på oversikten.

Med vennlig hilsen

Ja bevares, skulle virkelig ønske det var en ignore-funksjon her... Når man ser på 100 nyeste innlegg, og spesielt hvis tittelen er lang (noe dine ofte er), så ser man ikke nicket. Derfor leser jeg innlegg av deg og dine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Jeg er helt enig i at det er interessant å studere responsen (inklusive din! :-) ) når jeg skriver her. Det er fascinerende å se hvem som tolker hva bokstavelig, hvem som kan se underliggende meninger, og ikke minst hvordan folk reagerer når man stiller spørsmål ved deres motiver for å skrive en tråd.

Med vennlig hilsen

Nå var det ikke bare dine innlegg jeg siktet til, da.

Skrev jeg ikke noe om det å studere utvikling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

Nå var det ikke bare dine innlegg jeg siktet til, da.

Skrev jeg ikke noe om det å studere utvikling?

Hvordan mener du at ting har utviklet seg? Hva har forandret seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bevares, skulle virkelig ønske det var en ignore-funksjon her... Når man ser på 100 nyeste innlegg, og spesielt hvis tittelen er lang (noe dine ofte er), så ser man ikke nicket. Derfor leser jeg innlegg av deg og dine :(

Jeg leser ofte dine innlegg også!

*sympatiserer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke bare dine innlegg jeg siktet til, da.

Skrev jeg ikke noe om det å studere utvikling?

Du skriver: "Skrev jeg ikke noe om det å studere utvikling?"

Jeg tenkte at du parodierte....

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Jeg leser ofte dine innlegg også!

*sympatiserer*

Du vises hundre ganger om dagen, og er umulig å unngå.

Siden du er så glad i metaforer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Hvordan mener du at ting har utviklet seg? Hva har forandret seg?

Enkelte nick

Jeg kjenner dem ikke i RL, så det er bare utfra debattene jeg uttaler meg.

Noen blir mer modne, andre utvikler/ forsterker trekk som ikke er så heldige.

Og derved forandres DOL, noe som er naturlig for et cyber forum.

Men uansett synes jeg det er intressant - og selvsagt lurer jeg på, noen ganger, om trekkene som vises her også er fremtredende i RL.

men alt i alt så synes jeg at DOL er et mye mindre hyggelig sted nå. Derfor nøyer jeg meg stort sett med å lese....men av og til blir fristelsen for stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vises hundre ganger om dagen, og er umulig å unngå.

Siden du er så glad i metaforer :)

All publisitet er god publisitet! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Du skriver: "Skrev jeg ikke noe om det å studere utvikling?"

Jeg tenkte at du parodierte....

;-)

Med vennlig hilsen

Neida, jeg er blitt en meget alvorlig, gammel (??) dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er verken misbrukt eller tatt ut av sammenheng, men sitert i sin helhet av favn.

Noe Morsk selvsagt var klar over ville skje da han ordla seg så idiotisk som han gjorde.

Og da nytter det ikke å påstå "det var parodi" etterpå.

Som han redet slik lå han, og da det ikke var komfortabelt så sutret han til WB!

===

Med vennlig hilsen

"De er verken misbrukt eller tatt ut av sammenheng, men sitert i sin helhet av favn."

Med en gang favn tok det ut av tråden - en tråd som er slettet til din fordel sånn at du kan lyve så mye du vil og tro du kommer unna med det - ble ordene misbrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet, SDD

Hello! :)

Ble bare litt provosert når jeg selv så fra nært hold hvordan enkelte debatterer. Løgner for å sverte noen er etter min mening litt i overkant, i hvert fall når vi ikke snakker om 13 år gamle jenter som i all sin umodenhet føler for å "ta noen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De er verken misbrukt eller tatt ut av sammenheng, men sitert i sin helhet av favn."

Med en gang favn tok det ut av tråden - en tråd som er slettet til din fordel sånn at du kan lyve så mye du vil og tro du kommer unna med det - ble ordene misbrukt.

Det var jo GOLIATH som fikk tråden slettet. Jeg ville svært gjerne at den skulle få stå, slik at Morsks og Goliaths innlegg kunne leses av alle.

Morsks innlegg som favn siterte var "svar" på mitt spørsmål vedr. temavalg i tråden.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Hello! :)

Ble bare litt provosert når jeg selv så fra nært hold hvordan enkelte debatterer. Løgner for å sverte noen er etter min mening litt i overkant, i hvert fall når vi ikke snakker om 13 år gamle jenter som i all sin umodenhet føler for å "ta noen".

Keep it up! ( Jobbingen, altså...det andre skal jeg ikke lege meg borti...uff, ble mange dobbeltbunner her!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...