Gå til innhold

Jeg lurer på om dette innlegget skrevet av meg selv burde slettes?


SierDuDet

Anbefalte innlegg

"De er verken misbrukt eller tatt ut av sammenheng, men sitert i sin helhet av favn."

Med en gang favn tok det ut av tråden - en tråd som er slettet til din fordel sånn at du kan lyve så mye du vil og tro du kommer unna med det - ble ordene misbrukt.

Nå har jeg lest noen av de antatt hundre (?) innleggene (deriblant flere fra deg) om hvor skrekkelig jeg, favn, er som har sitert to innlegg (opphavsmann Morsk) der det klart og tydelig står at incest og penetrering av barns kjønnsorganer er for bagateller å regne.

Hadde det ikke vært for at innholdet i disse sitatene er helt for jævlig, hadde jeg sagt at dette er det morsomste jeg har opplevd på Dol. Ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    17

  • SierDuDet

    7

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • Scholar

    3

Nå har jeg lest noen av de antatt hundre (?) innleggene (deriblant flere fra deg) om hvor skrekkelig jeg, favn, er som har sitert to innlegg (opphavsmann Morsk) der det klart og tydelig står at incest og penetrering av barns kjønnsorganer er for bagateller å regne.

Hadde det ikke vært for at innholdet i disse sitatene er helt for jævlig, hadde jeg sagt at dette er det morsomste jeg har opplevd på Dol. Ever.

Jeg har ikke skrevet noe sted at du er skrekkelig.

Jeg har derimot skrevet at jeg tror du helt bevisst prøver å sverte Morsk ved å legge ut sitater alle må ha forstått var en parodiering av Sør.

De eneste som ikke har forstått det er tross alt du og Sør, og det skulle godt gjøres å misforstå. Selv Webmaster, som vel må sies å være nøytral, skrev at han tolket det som ironi.

Det er for øvrig Sør som har vært den mest aktive med løgnene sine her. Han har vel skrevet noen hundre innlegg det siste døgnet, og de fleste av dem står sannsynligvis her enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg har ikke skrevet noe sted at du er skrekkelig.

Jeg har derimot skrevet at jeg tror du helt bevisst prøver å sverte Morsk ved å legge ut sitater alle må ha forstått var en parodiering av Sør.

De eneste som ikke har forstått det er tross alt du og Sør, og det skulle godt gjøres å misforstå. Selv Webmaster, som vel må sies å være nøytral, skrev at han tolket det som ironi.

Det er for øvrig Sør som har vært den mest aktive med løgnene sine her. Han har vel skrevet noen hundre innlegg det siste døgnet, og de fleste av dem står sannsynligvis her enda.

Fint om vi kan sette strek for denne debatten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Denne debatten er avsluttet. Håper at alle nå bidrar til saklige diskusjoner og mindre personfokusering.

Denne kommentaren er ikke til SDD som allerede har avsluttet - men til andre som ikke har fått med seg avslutningen på gårsdagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

...spennende by, ikke sant? ;o)

Ja, akkurat kjedelig kan man ikke kalle det. Men mest spennende for turister egentlig....for oss andre blir det tja, hva skal jeg si...hverdagslig. Og stressende. Det er ikke for ingenting at livet i London blir kallt "The rat race"

Vi har flyttet noen miles utfra byen nå, men jeg jobber fortsatt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat kjedelig kan man ikke kalle det. Men mest spennende for turister egentlig....for oss andre blir det tja, hva skal jeg si...hverdagslig. Og stressende. Det er ikke for ingenting at livet i London blir kallt "The rat race"

Vi har flyttet noen miles utfra byen nå, men jeg jobber fortsatt her

Du har så rett -- selv om vi kan bli beskyldt for å være litt kyniske når vi sier at det er slitsomt å bo i London.

Kanskje vi sees i City en aften?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

Du har så rett -- selv om vi kan bli beskyldt for å være litt kyniske når vi sier at det er slitsomt å bo i London.

Kanskje vi sees i City en aften?

;o)

Er du her???

Well, City er ikke de stedene jeg frekventerer om kveldene, knapt nok på dagtid...men ellers,...tja, blant annet på Saint Georges 15.etasje etter arbeidstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bevares, skulle virkelig ønske det var en ignore-funksjon her... Når man ser på 100 nyeste innlegg, og spesielt hvis tittelen er lang (noe dine ofte er), så ser man ikke nicket. Derfor leser jeg innlegg av deg og dine :(

Enig med du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er - i enkelte tilfeller -mest opptatt av utvikling og helhet. Og nettopp derfor synes jeg SDD har gjort ypperlig arbeid den siste tiden. ( Ikke slik å forstå at jeg ikke har satt pris på innleggene hans før også !)

Men utviklingen av debattformen har sjokkert meg - samtid som jeg faktisk finner den uhyre intressant, rent faglig.

*klem*

Jasså? La meg gjette: Hjernekrymper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...