bellami1 Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hei nå er det lenge siden! Har ikke vert innom på en stund, det har vert travelt å bli tre barnsmor. Men vi koser oss veldig. I morgen skal vi døpe minste mann og det blir en stor dag for oss alle. Ønsker også med dette å gratulerer alle som har fått gladmeldinger i det siste. En stor klem fra 0 Siter
Fyren1365380423 Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hei!! Og takk for sist..er ikke så aktiv her lenger jeg heller...vi er veeldig opptatt med å kose osss!!!Prinsessa utvikler seg i rekordfart..klapper kake og vinker..mamma er kry..og storebror kommer seg med sjalusien!!Lykke til i morgen..vi har vår velsignelse vel overstått!!! Klem fra meg ute ved 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Gratulere med overstått dåpsdag! Sender deg en mail en av de nærmeste dagene. Klem fra 0 Siter
beauty1365380442 Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Hesann Bellami1 E ikke så flittig her inne for tida eg heller....gutten e aktiv og hold mora i sving:-) gratulere me dåpen som va i går, vi tar det hele til sommern sia han går sjøl, og familian bor så langt unna. kos deg fortsatt som trebarnsmamma (eg syns jo det e travelt sjøl med en liten kar:-) ) Hils familien klemma fra oss 3 i nord 0 Siter
spennende tid Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Hei. Jeg ville også bare gratulere med vel overstått dåpsdag. Håper dere hadde en fin og minnerik dag. 0 Siter
Krykkjemo Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Hesann Bellami1 E ikke så flittig her inne for tida eg heller....gutten e aktiv og hold mora i sving:-) gratulere me dåpen som va i går, vi tar det hele til sommern sia han går sjøl, og familian bor så langt unna. kos deg fortsatt som trebarnsmamma (eg syns jo det e travelt sjøl med en liten kar:-) ) Hils familien klemma fra oss 3 i nord Hei der i "byen"...vælkommen heim...håpa dåkker kosa dåkker masse :-) 0 Siter
Spendt Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Hei! Det er sjeldnere jeg er innom her jeg også, men stakk tilfeldigvis innom i dag. Gratulerer med dåpen på minstemann. Litt snedig også, for vi døpte lillejenta vår i går, 25/1. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.