Gå til innhold

Idag krabbet hun opp trappen!

Anbefalte innlegg

Forrige onsdag kom hun hjem sammen med oss, pappa, mamma og storesøster.

For to dager siden 'danset' hun i stuen, mens storesøster sang (teater, må vite!)!

Etter knapt en uke ropte hun ut: 'mamma!'....'pappa' :0)

Du og du som vi fryder oss!

Lillesøster, på 19 mnd, er helt utrolig; trallende, blid og glad. Når hun skal sove, har hun gang på gang 'glemt' å være sint.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134048-idag-krabbet-hun-opp-trappen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Så flott ! Tydeligvis en målbevisst og energisk liten frøken dere har fått. Da jeg hentet vår lillesøster i 2000 var hun 11 mndr. Da jeg fikk henne klarte hun ikke sitte hvis hun ikke var støttet opp av puter, før vi reiste hjem fra Beijing - 10 dgr. senere heiste hun seg opp og sto i sengen og 2 mndr. etter hjemkost gikk hun. Etter da har hun klatret, hoppet og løpt og alt har gått i full fart ;o)

Kos dere videre med den lille. Jeg tenker det er stas for storesøster også å ha fått en mei mei som er så flink og aktiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...