mette/kina Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hei! Du har sikkert skjønt at mailen min ikke virker. Jeg har prøvet en del ganger og sende det jeg har skrevet, men får ikke sendt ut. Håper min mann vil ordne den snart, så kunne jeg ha sendt bilde av jenta vår til deg. Så uheldig dere var nå igjen med papirene. Jeg trodde alt kom samlet til vårt byrå, så jeg ble litt overrasket når vi fikk, bilder ol., og ikke dere. Tar det lang tid før nye bilder kommer? Jeg må inrømme at jeg ikke forstår det helt, at den jenta på bilde er vår jente!! På bilde er hun bare så vidt fire måneder. Lurer veldig på hvordan hun ser ut nå i dag. Jeg syntes det er litt dumt at både bilde og alle mål er tatt for over fem måneder siden. Jeg vet ikke helt hvilken størrelse jeg skal kjøpe til henne. Men det er jo ikke noe krise om tøy er for stort, og desuten kommer vi til å kjøpe det meste der nede. mvh Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134097-til-gjendine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjendine Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Fikk du mailen min med linken til barnehjemmet - kanskje dere hadde den fra før? Har ikke kommet i tildelingsmodus ennå - kommer nok når bilde og andre opplysninger kommer. Gleder meg til å se hvem - ikke bare vite hva. Det er helt uforståelig at slike papirer blir borte. Hvor lang tid det tar vet ingen - alt er jo stengt i Kina. Str 74 / 80 er safe - da blir det gjerne litt stort. V brettet opp som bare det sist. Da fikk vi forresten nye mål rett før i reiste. Sist hadde vi også et bilde som var 5 - 6 måneder gammelt, men vi kjente henne igjen uten problemer. I Changsha er det gode muligheter for shopping, blant annet et meget stort og moderne shoppingsenter. Gleder meg til å få mail med bilde og har du andre spm så er det bare å spørre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134097-til-gjendine/#findComment-829105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.