Gå til innhold

Kverulanter, i alle lande, foren eder!

Anbefalte innlegg

Jeg registrerer at vi (4-8 personer) som elsker endeløse krangler står under sterkt press her for tiden. Av en eller annen merkelig grunn vil folk oss ille, ja endog at vi kastes ut..

Vi må stå sammen i disse vanskelige tider, i kamp for vår elskede hobby: Krangling, drittkasting, sjikane og sure oppstøt uansett hva vi ellers måtte mene om saker og ting.

------------------------------

Ellers vil jeg oppfordre alle tilskuere som både motvillig og frivillig ELSKER og se vår utfoldelse om og sette sin signatur under dette innlegget.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134108-kverulanter-i-alle-lande-foren-eder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

6

• Dorthe

3

• Goliath

3

• MsSophie

3

Annonse

Annonse

Takk. Jeg er overbevist om at du tilhører det tause flertall:-)

Jeg er vel ikke av de tause her inne :o) selv om jeg sjelden blander meg i deres diskusjoner. Men det hender jeg må komme med en kommentar.

Men jeg synes dere skal stoppe med de voldsomme personangrepene, det kan være sårende å få kjipe kommentarer selv på Dol hvor man er anonym.

Jeg er vel ikke av de tause her inne :o) selv om jeg sjelden blander meg i deres diskusjoner. Men det hender jeg må komme med en kommentar.

Men jeg synes dere skal stoppe med de voldsomme personangrepene, det kan være sårende å få kjipe kommentarer selv på Dol hvor man er anonym.

Skal love og være snill mot deg..alltid, siden du var den første til og signere her.

Jeg kan godt signere, hvis du lover å slutte med "mooning" hver gang du går tom for argumenter, den rumpa di er nemlig eklere enn alt annet som blir produsert her inne:)

Hææææ? den som er så god, fyldig og som alle sier er så sexy?

Nei, vet du..nå ble jeg litt fornærmet.

Vel. En trøst er at Webmaster inndro den sist gang jeg postet den. Hun ville ha den helt for seg selv, ikke dele med dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...