Gå til innhold

Kverulanter, i alle lande, foren eder!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

6

• Dorthe

3

• Goliath

3

• MsSophie

3

Hææææ? den som er så god, fyldig og som alle sier er så sexy?

Nei, vet du..nå ble jeg litt fornærmet.

Vel. En trøst er at Webmaster inndro den sist gang jeg postet den. Hun ville ha den helt for seg selv, ikke dele med dere.

Det er godt vi har webbis, og enkelte ting kan h*n med fordel inndra og beholde helt for seg selv.

Det er godt vi har webbis, og enkelte ting kan h*n med fordel inndra og beholde helt for seg selv.

Hmmm. Jeg tror du bare tøyser med meg, og stadig sniker i arkivet for og få en gløtt av den:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1957527

Hmmm. Jeg tror du bare tøyser med meg, og stadig sniker i arkivet for og få en gløtt av den:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1957527

Jeg tøyser da aldri, er til enhver tid dønn seriøs, politisk korrekt og fordomsfri.

Det mest imponerende er igrunn at du har tatt deg bryet med å fotografere den, men har selvfølgelig full forståelse for at hvis man først lider av "vise-rumpe-fetisjisme" så gir det seg sånne utslag!

Ulv I Faarikaal

Å være redd konflikter:

Mange mennesker anser enhver diskusjon for å være "opprivende krangel, med store etterfølgende traumer for alle impliserte". Enhver liten konflikt eller uenighet er en "uhyre traumatisk situasjon som er nærmest uløselig" i det den starter. Der med oppstår den forskremte "veggsnikeren".

Jeg mener at en frisk diskusjon er trening til dagens harde samfunn hvor ingen får noe særlig uten sverdslag. Noen ganger skal man være ydmyk og spørrende, men noen ganger vil man trenge en kontant holdning og ordet i sin munn. Uten trening og uten å ha prøvet ut sitt mot og mening, vil det lett gå galt og man oppnår ikke det man vil.

Hiv deg inn i det og vend deg til kjeft og trakassering. F eks stat og kommune er full av småpsykopater som bare venter på en som vil knele for dem.

Annonse

Å være redd konflikter:

Mange mennesker anser enhver diskusjon for å være "opprivende krangel, med store etterfølgende traumer for alle impliserte". Enhver liten konflikt eller uenighet er en "uhyre traumatisk situasjon som er nærmest uløselig" i det den starter. Der med oppstår den forskremte "veggsnikeren".

Jeg mener at en frisk diskusjon er trening til dagens harde samfunn hvor ingen får noe særlig uten sverdslag. Noen ganger skal man være ydmyk og spørrende, men noen ganger vil man trenge en kontant holdning og ordet i sin munn. Uten trening og uten å ha prøvet ut sitt mot og mening, vil det lett gå galt og man oppnår ikke det man vil.

Hiv deg inn i det og vend deg til kjeft og trakassering. F eks stat og kommune er full av småpsykopater som bare venter på en som vil knele for dem.

helt enig med deg! - Jeg har bodd sammen med en som var redd for Holmgang.

Ulv I Faarikaal

helt enig med deg! - Jeg har bodd sammen med en som var redd for Holmgang.

Jeg skjelte ut 4 personer i dag for å få dem til å ordne opp i en kreditnota jeg skal ha. De legger litt vanskelige saker til side for å få kunden til å gi opp. En saktmodig sjel hadde gitt opp.

Jeg bruker taktikken med å stresse helt andre mennesker enn de som egentlig har med saken å gjøre. Det funker ofte bra. Jeg stressa regnskapsdama i 15 min, og lovte å ringe tilbake, hun hopper sikkert når telefonen ringer.

Noen selgere har ikke lært at man ikke kan beseire en kunde. Når kunden taper konflikten, taper begge, og man lærer ikke å løse konflikter.

Jeg skjelte ut 4 personer i dag for å få dem til å ordne opp i en kreditnota jeg skal ha. De legger litt vanskelige saker til side for å få kunden til å gi opp. En saktmodig sjel hadde gitt opp.

Jeg bruker taktikken med å stresse helt andre mennesker enn de som egentlig har med saken å gjøre. Det funker ofte bra. Jeg stressa regnskapsdama i 15 min, og lovte å ringe tilbake, hun hopper sikkert når telefonen ringer.

Noen selgere har ikke lært at man ikke kan beseire en kunde. Når kunden taper konflikten, taper begge, og man lærer ikke å løse konflikter.

deilig!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Samme for meg, tenkte bare jeg skulle være med Å kverulere. :-)

Jeg syns du har en fin idé til kverulering der. Kjeft på alle som ikke skriver riktig, dermed sporer debatten av. En ekte kverulant har avsporing som hovedinteresse og mål.

Gjest lis@bet

Jeg syns du har en fin idé til kverulering der. Kjeft på alle som ikke skriver riktig, dermed sporer debatten av. En ekte kverulant har avsporing som hovedinteresse og mål.

Og her kommer du og skal smiske og blande deg inn? Jævla ryggslikker. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!

Ulv I Faarikaal

Og her kommer du og skal smiske og blande deg inn? Jævla ryggslikker. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!

Jeg kom hit for å kverulere, men jeg ble skuffet.

Sitat fra skolen:

Matte? Er ikke det der de jager x-en over tavla for å finne ut hva den er? Og så viser seg ofte at den er null. Er det noe vits i det da? Kan vi ikke bare se i fasiten...

Enda et: Lære engelsk ? Hvorfor det? Jeg skal ikke til England. Men hvis jeg skal dit så skal jeg se på det... har ikke jeg en banan igjen tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...