Gå til innhold

Tips mot flyskrekk!!

Anbefalte innlegg

mariaa1365380624

Hei!!

Jeg skal snart reise til korea for å hente hjem vår lille prins!! Jeg gleder meg veldig til å få ham i armene, og ta ham med hjem!! Det eneste som bekymrer meg ganske mye, er at jeg lider av sterk flyskrekk!! Jeg har litt problem med klaustrofobi, og får det for meg at nå detter vi snart ned!!! Dette ålager meg kraftig, men jeg er ganske tøff av person, og presser meg selv til å overvinne dette!! Jeg vil ikke ha noe av at min gutt spør meg om femten år hvorfor jeg ikke reiste ned, og jeg må si at jeg var for redd!! Nei, jeg skal nok greie det!!! Legen har gitt meg resept på beroligende,men liker ikke å ta. Har dere noen gode råd!!?? Jeg kommer til å reise, og uansett så blir det nok litt tøft, men kanskje noen har erfaringer med akkurat denne ruten, hvordan det er å fly med Lufthansa??

Skal kjempe imot redselen med nebb og klør,,,,jeg skal ned til barnet mitt!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134118-tips-mot-flyskrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fei1365380229

Jeg har også "litt" flyskrekk, må vel si litt siden jeg gang på gang klarer å overvinne frykten fordi jeg også syns det er fryktelig gøy å reise.

Jeg blir helt satt ut når jeg flyr, begynner nesten å grine (har vel gjort det noen ganger også), tror vi skal dette ned hver gang motoren durer litt annerledes eller det er litt turbulens.

Det som hjelper meg, uff håper ikke noen tror jeg er alkoholiker her nå, men en del rødvin roer meg litt ned + en hånd og holde hardt i når vi skal opp og ned.

Du må for all del ikke gå glipp av hentingen av deres lille sønn, det er det største i verden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134118-tips-mot-flyskrekk/#findComment-829219
Del på andre sider

Jeg har også "litt" flyskrekk, må vel si litt siden jeg gang på gang klarer å overvinne frykten fordi jeg også syns det er fryktelig gøy å reise.

Jeg blir helt satt ut når jeg flyr, begynner nesten å grine (har vel gjort det noen ganger også), tror vi skal dette ned hver gang motoren durer litt annerledes eller det er litt turbulens.

Det som hjelper meg, uff håper ikke noen tror jeg er alkoholiker her nå, men en del rødvin roer meg litt ned + en hånd og holde hardt i når vi skal opp og ned.

Du må for all del ikke gå glipp av hentingen av deres lille sønn, det er det største i verden.

Litt rødvin synes jeg da man skal unne seg, og en god hånd å holde i er vel heller ikke å forakte. Enten det gjelder flyskrekk eller ikke :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134118-tips-mot-flyskrekk/#findComment-829344
Del på andre sider

Jeg er også redd for å fly og er samtidig så tøff at jeg ikke vil la det styre meg, men... angst er angst

Vi dro til Kina for å hente hjem vår datter for 2 år siden. Vi reiste med Lufthansa. Det var et meget profesjonelt selskap med serviceminded og "trygge" cabinpersonale om bord. Det var et stort fly vi reiste med og jeg tror ikke på hele den lange flyreisen at jeg kjente en ubehagelig bevegelse.

Jeg hadde også med meg berligende tabl. men liker ikke å ta det og gjorde det ikke den gangen heller. Vil gjerne føle at jeg har kontroll.

Jeg tenkte også som deg at om vi datter spurte meg om hvorfor ikke jeg var med og hentet henne så ville jeg ikke si at jeg var redd for å fly .. (å hente min etterlengtede datter må jo være verd noe å "satse livet mitt med" :-)

Nei, jeg tenkte at nå bare setter jeg på det flyet uansett hva som hender!

Som sagt så gikk alt MYE BEDRE enn jeg hadde ventet tross min store frykt for å fly!

Sats livet og mer til :-) LYKKE TIL, DU BLIR NOK OVERRASKET HVOR BRA DET GÅR !

Klem fra meg til deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134118-tips-mot-flyskrekk/#findComment-829469
Del på andre sider

mariaa1365380624

Litt rødvin synes jeg da man skal unne seg, og en god hånd å holde i er vel heller ikke å forakte. Enten det gjelder flyskrekk eller ikke :-)

Hei alle sammen!!

Takk for alle gode råd!!! Jeg er kjemperedd for å fly, men har bestemt meg for å dra uannsett!! Klarer det nok på ett vis!!! Men redselen er der..... Kjente det godt idag,da jeg hørte om alle reisebeskjedene!! Men gleder megtross alt, jeg skal jo hente sønnen min!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134118-tips-mot-flyskrekk/#findComment-830395
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...