Gå til innhold

Godkjenning juni/juli 03 ? (ICBF)

Anbefalte innlegg

ellymor1365380489

Hei!

Begynner å bli utolmodig på godkjenning fra ICBF... Lurer på om det er noen av dere som har sendt pairer i juni /juli-03 som er godkjente? AF sier de fleste tom mai er godkjente. Vi sendte i beg av juli og synes vi har ventet leeenge nå:-)

Uansett godt å se at det kommer distrikt og at ferien i C. er over!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134119-godkjenning-junijuli-03-icbf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ellymor1365380489

vi sendte papirene våre den 6.juni.03 ble godkjent julaften og fikk distrikt den 21/1.2004. det må være deres tur snart, krysser fingrer.

Hei!

Dere har vært utrolig heldige!!!! Blir litt misunnelig... Lykke til med siste venting:-)hvilken aldersgruppe er dere godkjent for?

ellymor1365380489

vi sendte papirene i midten av juni, og har ikke hørt noe enda (snufs)....Lei av å vente er bare forbokstaven..

Hei!

Ikke lett når en føler at en går "på overtid" i forhold til "normal" ventetid i de ulike etappene! Krysser fingerene for dere- nå MÅ det snart skje noe ?? Jeg prøver å ta det rolig, men nå begynner jeg virkelig å bli lei!!!! Like skuffet etter hver tur til den forbaska postkassa....

Jaja- en gang må det vel skje??

Annonse

Hei!

Ikke lett når en føler at en går "på overtid" i forhold til "normal" ventetid i de ulike etappene! Krysser fingerene for dere- nå MÅ det snart skje noe ?? Jeg prøver å ta det rolig, men nå begynner jeg virkelig å bli lei!!!! Like skuffet etter hver tur til den forbaska postkassa....

Jaja- en gang må det vel skje??

god å høre om flere som sliter med det samme, selv om jeg ikke unner andre samme frustrasjon. Hvis du vil sende meg epost er epostadressen min; [email protected]

Alice in Wonderland

Hei. Vi sendte også papirene i beg.av juli og har ikke hørt noe enda, godt å vite at vi er flere. AF sier det er store variasjoner, men godkjenninga må vel nærme seg?

Spennende er det i hvert fall.

Fikk høre i helgen om noen som sendte papirene i juli og allerede har fått tildeling, går ut i fra at de går rundt seg selv og prøver å pakke koffertene...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...