ellymor1365380489 Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Hei! Begynner å bli utolmodig på godkjenning fra ICBF... Lurer på om det er noen av dere som har sendt pairer i juni /juli-03 som er godkjente? AF sier de fleste tom mai er godkjente. Vi sendte i beg av juli og synes vi har ventet leeenge nå:-) Uansett godt å se at det kommer distrikt og at ferien i C. er over! 0 Siter
kanape Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 vi sendte papirene våre den 6.juni.03 ble godkjent julaften og fikk distrikt den 21/1.2004. det må være deres tur snart, krysser fingrer. 0 Siter
Kurten Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Vi sendte papirene i mars, og fikk godkjenning i august. Det betyr at det tok 5 måneder for oss. Det virker som dere kom inn i ferien til Colombianerene, så da tar det nok en ekstra måned Lykke til videre! 0 Siter
flosshatt Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 vi sendte papirene i midten av juni, og har ikke hørt noe enda (snufs)....Lei av å vente er bare forbokstaven.. 0 Siter
ellymor1365380489 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 vi sendte papirene våre den 6.juni.03 ble godkjent julaften og fikk distrikt den 21/1.2004. det må være deres tur snart, krysser fingrer. Hei! Dere har vært utrolig heldige!!!! Blir litt misunnelig... Lykke til med siste venting:-)hvilken aldersgruppe er dere godkjent for? 0 Siter
ellymor1365380489 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 vi sendte papirene i midten av juni, og har ikke hørt noe enda (snufs)....Lei av å vente er bare forbokstaven.. Hei! Ikke lett når en føler at en går "på overtid" i forhold til "normal" ventetid i de ulike etappene! Krysser fingerene for dere- nå MÅ det snart skje noe ?? Jeg prøver å ta det rolig, men nå begynner jeg virkelig å bli lei!!!! Like skuffet etter hver tur til den forbaska postkassa.... Jaja- en gang må det vel skje?? 0 Siter
flosshatt Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Hei! Ikke lett når en føler at en går "på overtid" i forhold til "normal" ventetid i de ulike etappene! Krysser fingerene for dere- nå MÅ det snart skje noe ?? Jeg prøver å ta det rolig, men nå begynner jeg virkelig å bli lei!!!! Like skuffet etter hver tur til den forbaska postkassa.... Jaja- en gang må det vel skje?? god å høre om flere som sliter med det samme, selv om jeg ikke unner andre samme frustrasjon. Hvis du vil sende meg epost er epostadressen min; [email protected] 0 Siter
Alice in Wonderland Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Hei. Vi sendte også papirene i beg.av juli og har ikke hørt noe enda, godt å vite at vi er flere. AF sier det er store variasjoner, men godkjenninga må vel nærme seg? Spennende er det i hvert fall. Fikk høre i helgen om noen som sendte papirene i juli og allerede har fått tildeling, går ut i fra at de går rundt seg selv og prøver å pakke koffertene...:-) 0 Siter
kanape Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Hei! Dere har vært utrolig heldige!!!! Blir litt misunnelig... Lykke til med siste venting:-)hvilken aldersgruppe er dere godkjent for? vi er godkjent for barn mellom 2-3 år, hva er dere godkjent for? 0 Siter
ellymor1365380489 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 vi er godkjent for barn mellom 2-3 år, hva er dere godkjent for? 0-2 i Norge og nå 1-2 i Colombia :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.