miranda 2 Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Tok kontakt med BV i dag og spurte hvor lang tid de ville bruke på søknaden. De ville ta kontakt i midten av april - eller før. Jeg er storfornøyd! Det er bare 3 mnd fra vi sendte inn søknaden. Også kunne de fortelle at når de først var i gang gikk det kjapt!! Det var gode nyheter på en mandag. Håper bare de holder tidskjemaet sitt... Har skjønt fra flere innlegg her at vi skal være fornøyd hittil... 0 Siter
zitrus Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Hei Ja selv om man er utålmodig etter å komme i gang, er tre måneders ventetid peanuts ifht. mange andre steder. Lykke til videre! PS. Håper du mottok mailen min. 0 Siter
Kathinka Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Det var vel godt å høre! Jeg ringte også BV i dag, for å fortelle at vi vil gå i gang med adopsjon. Hun sa at ventetiden var på bare noen få uker. Vi blir ikke å starte før i mai, pga alder, og hun synes det var fint at vi var ute i god tid. Om 14 dager får vi tildelt en kurator som skal ha vår sak, og som vi skal avtale møte med i mai. Godt å føle at noe skjer, selv om vi ikke kommer igang om 3-4 mnd. Hvilket land har dere? Vi er jo ganske likt i løpet vi da! 0 Siter
miranda 2 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Hei Ja selv om man er utålmodig etter å komme i gang, er tre måneders ventetid peanuts ifht. mange andre steder. Lykke til videre! PS. Håper du mottok mailen min. Hallo Zitrus - tusen takk for mailen din. Trodde jeg hadde svart deg men kanskje den kom bort? Vi har valgt Colombia og er godkjent for alderen 0-2 år av Adopsjonsforum. Lykke til videre Kathinka - hvorfor må dere vente med å sette i gang? 0 Siter
Kathinka Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Hallo Zitrus - tusen takk for mailen din. Trodde jeg hadde svart deg men kanskje den kom bort? Vi har valgt Colombia og er godkjent for alderen 0-2 år av Adopsjonsforum. Lykke til videre Kathinka - hvorfor må dere vente med å sette i gang? Vi venter rett og slett på at jeg skal bli gammel nok... 0 Siter
miranda 2 Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 Vi venter rett og slett på at jeg skal bli gammel nok... Å ja! Lykke til. Da kommer vi sikkert til å følge hverandre en stund her. 0 Siter
psal Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Hei Miranda 2! Vi skal også adoptere fra Colombia og har kommet like langt som dere i adopsjonsprossesen. Jeg tror til og med at vi bor i samme kommune! Hvis du vil ha kontakt kan du maile meg på [email protected] Hilsen Psal 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.