Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei kan noen hjelpe meg.

da jeg var liten fikk jeg hjelp fordi jeg tisset i senga.så det sluttet jeg med da jeg var 7 år men for noen år sia begynte det på nytt.kjøper selv bleier som jeg bruker om natten,bruker bleie hver natt men tisser ikke på meg hver natt.

skulle tatt kontakt med lege får å få blåresept så det ikke blir så dyrt for meg.

takler problemet helt fint, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram for å si det til legen min.

er veldig nervøs for fortelle om det. noen råd om hvordan og hva jeg kan gjøre.?

Skrevet

Hei!

Da jeg tok opp samme problem med min lege, sa jeg det rett ut. Hvis du føler deg komfortabel med legen din, så er ikke det noe vanskelig. De er vant til alle slags tilfeller, og de har jo også taushetsplikt. Anbefaler også at du spør etter om det er noe som kan gjøres for å, på lengre sikt, bli kvitt problemet, eller lette problemet. Du har krav på skikkelig utredning av spesialist. Legen din har forhåpentligvis oversikt over hvor du kan bli henvist. Dette er det legen din som gjør. Selv har jeg i snart ett år vært inne til undersøkelser for å få klarhet i mitt problem.

Lykke til!

Hilsen

Skrevet

problemet er ikke at jeg tisser på meg.

det ar at det er dyrt å betale for dette, også det at jeg er redd for å si dette til legen min.

Gjest Shira12
Skrevet

problemet er ikke at jeg tisser på meg.

det ar at det er dyrt å betale for dette, også det at jeg er redd for å si dette til legen min.

De fleste leger har flere pasienter med slike problemer, det er ganske mange av oss!

Det enkleste er bare og si det som det er.

Men ville det ikke vært greit og samtidig ha funnet ut årsaken til problemet og en eventuell behandling/medisin som kunne lette det? Det er flere typer medisin som kan bedre problemet.

Uansett så ville jeg ha tatt en tur til legen og sagt det som det var og fått en blåresept på hjelpemidler, det blir jo dyrt i lengden uten.

LYKKE TIL!

Kizza1365380506
Skrevet

Se mitt innlegg til Røyskatt72 i tråden under her.

Kanskje det kan hjelpe deg og.

Mvh

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Jeg har selv hatt problemet sengevæting. Det hadde jeg til jeg var 15 år.

Før da prøvde jeg det meste for å bli kvitt det. Det meste innen legevitenskapen.

Det som hjalp meg var homeopat.Etter å ha brukt medisinen jeg fikk av homeopaten i 2 måneder, ble jeg kvitt sengevætingen.

Så hva med å prøve homeopat?

Det er bare et tips...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...