Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en reklame på tv for noen dager siden, om dvd-utleie av filmer på nettet.

Det fungerte omtrent slik at man betalte en fast sum i mnd'en, og så kunne en da leie så mange filmer en ville.

Har jeg drømt det hele?

Eller er det noen som vet nettadressen? :o)

Hilsen

Skrevet

Meldte oss på det... synes kanskje det tar litt tid før de sender de. Sendte av gårde noen på fredag, og de har ikke sendt oss noen enda. Regner med de sender oss i morgen, da.

Konseptet er jo genialt!

Skrevet

Meldte oss på det... synes kanskje det tar litt tid før de sender de. Sendte av gårde noen på fredag, og de har ikke sendt oss noen enda. Regner med de sender oss i morgen, da.

Konseptet er jo genialt!

Synes du det er lang tid?! Hadde du fått nye i dag (mandag) så hadde det jo vært så fort som det overhodet er mulig. Og det kan man nesten ikke regne med.

".................."

Skrevet

Ah, takk.

Jeg søkte i evigheter etter siden, men kom ikke på å søke etter _film_ 24...

Puh.

Kult... Dette var noe nytt! Den må jeg også ta en titt på!

Gjest Så opplagt!!!
Skrevet

Driver du snikreklame nå da!!!

Skjønnte den!

Skrevet

Har prøvd film24. Du kan jo ikke leie så mange filmer du vil, du kan leie 2,3 eller 4 første gangen og så sende tilbake 2 om gangen.

Problemet er at de bruker lang tid på å sende ut nye så du får neppe mer enn ca 2 filmer pr uke. Og du kan ikke velge filmen, kun sette opp en liste de velger fra. Men det er jo ganske billig.

Skrevet

Synes du det er lang tid?! Hadde du fått nye i dag (mandag) så hadde det jo vært så fort som det overhodet er mulig. Og det kan man nesten ikke regne med.

".................."

Har ikke fått de i dag heller :P

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Har ikke fått de i dag heller :P

Er det så rart da?

Kommer jo ah på hvor du bor og hvor pakken skal, men la oss si:

Sendt fra deg fredag > ankommer destinasjon mandag/tirsdag > regn inn en dag eller to behandlingstid > sender nye mandag/tirsdag

Gjest jadda jadda
Skrevet

Er det så rart da?

Kommer jo ah på hvor du bor og hvor pakken skal, men la oss si:

Sendt fra deg fredag > ankommer destinasjon mandag/tirsdag > regn inn en dag eller to behandlingstid > sender nye mandag/tirsdag

....hilsen en som jobber der o g bare vil ha god reklame!

Gjest '!-o-!'
Skrevet

....hilsen en som jobber der o g bare vil ha god reklame!

Jobber i posten, mener du?

Jeg har aldri leid noe hos film24 selv, men uansett så må man ta i betraktning postgang ved forsendelser og mottak. Selv tror jeg så gjerne på de som sier at det går tregt med å få filmer etter at man har sendt tilbake. Film24 skal jo også tjene penger, det meste er for godt til å være sant når alt kommer til alt.

Selv ville jeg aldri hatt tålmodighet til å vente på filmene, og i alle fall ikke hvis det tar lengre tid enn å motta en bestilling fra play.com.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...