Ulv I Faarikaal Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Jeg tror Grip, Morsk eller en annen skrev at "når skriver han snart bok". Jeg venta også på det. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=211811 Hva tror du den vil inneholde? Hele sannheten? Vil noe bli utelatt? "Noen" koransitater? 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Han bør slå seg sammen med Shah. De har sikkert noen av de samme sårede følelsene. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Den vil nok inneholde mange oppskrifter. Vår alles kjære Mullah er jo som kjent ikke så glad i å spise den samme kaken hver ettermiddag. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Hva blir tittelen på boka? Kankje: "Handbook in how to cheat stupid norwegians". 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Hva blir tittelen på boka? Kankje: "Handbook in how to cheat stupid norwegians". Det er sikkert et helt kapittel. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Dette kommer ikke som noen, eh...bombe. (bad choice of words?) Det er jo også artig å se forlagssjef W Nygaard er kjapt ute og spår i kaffegrut. Uttalelsene hans står i grell kontrast til hva han ble utsatt for. Lurer på når han gjør som dr. Lindstad og Kripos-sjefen; konverterer til Islam. Krekars bok blir nok er apologistisk makkverk a la Viktor Grutsjkos «Mitt Liv i KGB». Det var slik før i tiden, at f. eks. en amerikaner skrev bok etter et fengselsopphold, mens en sovjetrusser skrev bok først og havnet i spjeldet ETTERPÅ. Krekar ser ut til å tangere begge ytterpunktene. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Dette kommer ikke som noen, eh...bombe. (bad choice of words?) Det er jo også artig å se forlagssjef W Nygaard er kjapt ute og spår i kaffegrut. Uttalelsene hans står i grell kontrast til hva han ble utsatt for. Lurer på når han gjør som dr. Lindstad og Kripos-sjefen; konverterer til Islam. Krekars bok blir nok er apologistisk makkverk a la Viktor Grutsjkos «Mitt Liv i KGB». Det var slik før i tiden, at f. eks. en amerikaner skrev bok etter et fengselsopphold, mens en sovjetrusser skrev bok først og havnet i spjeldet ETTERPÅ. Krekar ser ut til å tangere begge ytterpunktene. Jeg kommer til å boykotte boka fullstendig og nekte å lese eller kjøpe den. 0 Siter
Gjest pasa21 Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Jeg kommer til å boykotte boka fullstendig og nekte å lese eller kjøpe den. Ingen som tvinger deg å kjøpe boken heller... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 Ingen som tvinger deg å kjøpe boken heller... Og godt er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.