Gå til innhold

Må du drikke sammen med noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor ikke alene, jeg er gift.

Jeg koser meg med et glass vin både sammen med mannen min, og alene. Ser ikke helt problemet.

Mengden og om en greier å la være eller ikke er vel det som avgjør om en er i faresonen eller ei.

Dette er Norge, helt tydelig...hadde en spurt om noe sånt lengre sør i Europa, hadde de antakelig ikke forstått spørsmålet.

:)

Jeg er ikke alene. Men har jeg lyst så drikker jeg et par glass vin, alene eller ei, tirsdag eller lørdag. På sommeren drikker jeg nok mye mer enn på vinteren. Men å dirkke meg pussa helt alene tror jeg aldri jeg har gjort. Samboeren drikker noe mer enn meg. Han drikker helst øl(istedenfor vin), og kanskje en cognac på lørdag.

Annonse

kan egentlig ikke forstå at det skulle være noe problem å sitte å kose seg alene med et glass vin til maten en kveld man sitter alene, har ikke gjort det selv, men ville ikke reagert om andre gjorde det. Hadde det vært en som satt hjemme alene og drakk seg drita så ville jeg kanskje syntes det var litt rart ja.

Jeg drikker gjerne både øl, vin og en irish coffee alene :) Med god samvittighet!

Skjønner meg ikke helt på en del av svarene her -de skjønner ikke vitsen, for de vil ikke bli pussa alene?! Det betyr vel da at de drikker kun for å bli fulle/pussa ellers? Jeg drikker det jeg har lyst på, fordi jeg synes det smaker godt, jeg...

Ja, det skal visst være så farlig å drikke alene, har jeg hørt, så jeg setter bamser på de ledige plassene rundt spisebordet for sikkerhets skyld.

Og jeg stiller klokka fram noen timer hvis det er for tidlig på dagen. Skal visst være så farlig å drikke før kl. 13.00, har jeg hørt.

Annonse

Jeg må ikke drikke alkohol noen gang. Men jeg drikker gjerne alkohol. Aldri alene. Er vel en eller to ganger jeg har tatt meg et glass vin - men da var jeg ikke mutters alene. Jeg satt og så på film, mens samboer spilte data.

oj... kom på at joda, jeg har tatt meg en øl av og til hvis det er fredag/lørdag og jeg har sluttet på jobb sent. Godt med en kald øl.

Tanya1365380060

Drikker nærmest aldri alkohol alene. Bare når jeg skal ut sammen med andre faktisk..

Er vel fordi jeg ikke er så innmari glad i alkohol at det gjør noe. Unntatt rødvin,det liker jeg :)

Hvis jeg er alene om sommeren og det er varmt ute, pleier jeg å drikke noen glass rødvin og ta meg en røyk, bare på kos. Røyker bare av og til når jeg har lyst.

Gjest lis@bet

Alkohol er liksom en selskapsdrikk for meg, og det føles rart å skulle drikke noe særlig når jeg er alene.

Men jeg har av og til skeiet ut med en kirsebærlikør eller Bailey's i selskap med meg selv.

-bortsett fra da jeg flyttet for å studere, hadde bursdag den første helga, kjente ingen, drakk en sixpack øl alene på hybelen før jeg med stor optimisme stakk ut på byen. Det var artig det. :-)

Gjest lis@bet

Ja, det skal visst være så farlig å drikke alene, har jeg hørt, så jeg setter bamser på de ledige plassene rundt spisebordet for sikkerhets skyld.

Og jeg stiller klokka fram noen timer hvis det er for tidlig på dagen. Skal visst være så farlig å drikke før kl. 13.00, har jeg hørt.

*ler* ser for meg et festlig lag med Mr. Pommeroy, Admiral von Schneider o.co :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...