Gå til innhold

Har du lagt merke til?

Anbefalte innlegg

Gjest antikverulant
Skrevet

Her du lagt merke til at det har blitt betydelig mindre krangling her de siste to-tre dagene? Selv om de fleste kranglefantene er her, bortsett fra et par stykker?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg er ikke i riktig humør om dagen.

Skrevet

Ja, selv om her er et par nye nick som tilstadighet kommer med spydige slengkomentarer så her jeg lært å ikke la meg provosere... tror jeg

Skrevet

Ikke på foreldreforum, der tok det helt av i går - masse måtte slettes.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ikke på foreldreforum, der tok det helt av i går - masse måtte slettes.

Gikk jeg glipp av noe?

Skrevet

Gikk jeg glipp av noe?

Neida, bare masse drittslenging a la "du må jo være kjempedum som ikke forstår det jeg sier" om igjen og om igjen. Det dreide seg om man var barnemishanlder hvis man ga cola og søte pålegg til unger ofte.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Neida, bare masse drittslenging a la "du må jo være kjempedum som ikke forstår det jeg sier" om igjen og om igjen. Det dreide seg om man var barnemishanlder hvis man ga cola og søte pålegg til unger ofte.

Jeg er en notorisk barnemishandler da. Jeg gir loff med sjokoladepålegg til frokost, pizza og cola til middag, smågodt og mer pizza på kvelden. Jeg mishandler dem ikke så ofte, siden jag bare låner dem for at foreldrene ikke skal få gnagsår i øra hele tida.

Skrevet

Jeg er en notorisk barnemishandler da. Jeg gir loff med sjokoladepålegg til frokost, pizza og cola til middag, smågodt og mer pizza på kvelden. Jeg mishandler dem ikke så ofte, siden jag bare låner dem for at foreldrene ikke skal få gnagsår i øra hele tida.

Da kunne stakkaren som fikk gjennomgå ha trengt deg der...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Da kunne stakkaren som fikk gjennomgå ha trengt deg der...

Foreldrene får ingen problemer, fordi barna vet utmerket forskjell på meg, og hjemme hvor det går i brokodille (brokkoli), sabeltannbrød, guttepostei, og andre kjedelige ting.

Skrevet

Foreldrene får ingen problemer, fordi barna vet utmerket forskjell på meg, og hjemme hvor det går i brokodille (brokkoli), sabeltannbrød, guttepostei, og andre kjedelige ting.

Er du sikker? Vi sliter hver gang snuppa kommer hjem fra mormor oh gar fått vært lenge oppe og spist 100 is. Hos mormor får jeg lov asså...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Er du sikker? Vi sliter hver gang snuppa kommer hjem fra mormor oh gar fått vært lenge oppe og spist 100 is. Hos mormor får jeg lov asså...

Mulig noen barn ikke skjønner at det er forskjell på å være hos mormor og være hjemme, men de jeg ser skjønner det etter litt. Selvsagt vil de prøve seg hjemme også.

Skrevet

Mulig noen barn ikke skjønner at det er forskjell på å være hos mormor og være hjemme, men de jeg ser skjønner det etter litt. Selvsagt vil de prøve seg hjemme også.

det er nok bare håpet om at det skal funke å sette oss opp mot hverandre. Går over etter en dag, mener ikke du skal slutte å være snilleonkel!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

det er nok bare håpet om at det skal funke å sette oss opp mot hverandre. Går over etter en dag, mener ikke du skal slutte å være snilleonkel!

De er lure de små, og alt skal prøves ut. Går det så går det. Noen gjør alt for å få en is eller får være oppe om kvelden. Leggingen har jeg ikke problemer med for når det blir leggetid, så orker jeg som regel ikke mer pjatt, og jeg blir plutselig urokkelig. Det vet de også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...