unidad Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Vi hadde en tidligere tråd om hvem som skulle på nyttårsfeiringen til Kinaforeningen i Oslo på førstkommende lørdag. Tar opp igjen denne..... Vi skal dit - 2 voksne og 1 egenfødt gutt på 21 måneder. Er i prosess med å adoptere fra Kina! Jeg er så utrolig imponert over Kinaforeningen - de er utrolig kjappe i responsen og igår kom faktisk en mail om at vår betaling var registrert og at vi derfor ikke trengte å ta med kvittering. Snakk om service!! Håper å se mange av dere der - kanskje vi gjenkjenner hverandre?? 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Jeg kommer med min yngste datter på snart fem år. Hun er ganske lys til å være kineser så kanskje du/dere kjenner oss igjen ? 0 Siter
ahg Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Vi kommer - to voksne og to kinajenter på 7 og snart 4 år. Morsomt om vi kunne hilse på hverandre. 0 Siter
Istra1365380608 Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Vi kommer! To voksne og ei lita Kinaprinsesse på tre år. I tillegg tar vi med en hvit pusekatt og en masse sommerfugler i magen (er i juligruppa...). 0 Siter
Gjendine Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Vi skal også. Meningen er å komme alle tre, Gjende (må melde pass?), veslemor på 3 og undertegnede. Skulle noen trenge en voksenbillett så ta kontakt - [email protected] 0 Siter
bao bao Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Hei Vi kommer også 2 voksne og ei Kinaprinsesse på 3 år... og selvfølgelig en masse sommerfugler i magen vi også!! Er i juligruppa sammen med Istra! Lille Lan gleder seg til å se din prinsesse igjen, Istra!! Vi sees 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.