serendipity Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Sitter og venter på et møte og av mange på annet, så lurer jeg på hva er deres favoritt mat? Min er ferske reker med aioli og hjemmebakt loff. Dette er selvfølgelig mest sjarm å spise på sommeren, men nå er jo rekene så gode. 0 Siter
Gjest eller pinnekjøtt! Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Hva er aioli? Jeg liker godt komler! Eller lammefrikasé. Laks bakt i ovn med rømme og poteter er også godt. 0 Siter
serendipity Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 Hva er aioli? Jeg liker godt komler! Eller lammefrikasé. Laks bakt i ovn med rømme og poteter er også godt. Aioli er en hvitløksmajones. spes. mye brukt i Spania. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Hva er aioli? Jeg liker godt komler! Eller lammefrikasé. Laks bakt i ovn med rømme og poteter er også godt. Fra vestlandet eller? 0 Siter
Mistera Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Uten tvil kokt torsk.... Ingen over, ingen vedsiden av! Med flatbrød off course 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Jeg er veldig glad i rødt kjøtt... F.eks reinsdyrmedaljonger, eller indretfilet av okse.. Men kjøttet MÅ være mørt! Er også glad i roastbif med fløtegratinerte poteter med hvitløk (ja de ferskvar potetene ; ) med fersk sjampinjong... Og rødvin.. *sikle sikle* Pizza kommer på 2. plass! Pizza er nesten alltid godt! ; ) Med biff, løk, sjampinjong og paprika.. 0 Siter
astridny Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Big Horn biff og som forrett gratinerte reker. Nam Nam. 0 Siter
Tornerose Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Har så mange favorittretter egentlig. En god mør biff er alltid godt da, med perfekt tilbehør. Kreolsk mat generelt synes jeg er nydelig. 0 Siter
fresja Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Hva er aioli? Jeg liker godt komler! Eller lammefrikasé. Laks bakt i ovn med rømme og poteter er også godt. Liker også godt komler og pinnekjøtt; det er forresten godt sammen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Pinnekjøtt! Og en skikkelig god biff med hjemmelaga bernaise og røstipoteter. *Sulten* 0 Siter
sigga Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Fra vestlandet eller? Vestlandet ruler...(",).. 0 Siter
citoyen Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Om jeg spiser ute: Sushi Om jeg spiser hjemme: Fiskepudding (fra fiskebutikk, ikke vakumpakket) i tykk karrisaus med poteter. Eller grove fiskekaker med brun saus. Hjemmelaget fiskegrateng. Spiser sjelden kjøtt, men kjøttkaker og hjemmelaget potetmos, ertestuing og brun saus er en vinner. Sier heller ikke nei takk til finnbiff. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 To ting, egentlig. Pinnekjøtt er nok desidert favoritten. Som nr to kommer dagens middag, nemlig sprøstekte torsketunger med raspet gulrot og remulade. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Indisk - med masse krydder og hvitløksnan til. *romler i magen mens jeg lusker for å smøre meg ei brødskive* 0 Siter
Tornerose Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Indisk - med masse krydder og hvitløksnan til. *romler i magen mens jeg lusker for å smøre meg ei brødskive* Å ja, indisk mat er bare helt nydelig. Mååå ha raita, hvitløksnaan og papadum til. *sikle sikle* 0 Siter
Haleh Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Taco er favoritten. Indrefilet og fløtegratinerte poteter er en god nr. 2! 0 Siter
Gjest linniett Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Kreolsk mat, mmmmmm. Skikkelig reklame for den restauranten (på Holbergsplass??) i Bergen (Lousiana) Der er all mat super god!!!! 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Min favoritt middag er igrunn alt som andre lager og jeg får servert fiks ferdig....:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.