Gå til innhold

Mulig medskyldig....bombe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ditt neste liv? Har ikke du det sånn, da? En del kvinner som kommer eller legger seg ned når du knipser? Spørs bare om du knipser....

E`en er riktignok stum, men jeg heter Babette, altså.

Jeg knipser som faen hele dagen jo:-))

Glemte jeg E'en??..ble litt skjelven skjønner du da det var ei flott jente som svarte meg......*knipser*...knipser*....knipser*......*knipser*

Skrevet

Dette har jeg også tenkt på. Er det mulig å være så dum at han tror han kan slippe unna med to mord og enda skal leve sammen med kona til det ene drapsofferet?

Enda verre er det med hun som er gjerningskvinne. Drepe to for at to andre skal få være sammen.

Tenk hun andre som skulle bli partner med en som har vært med på å drepe kona si og sin egen mann. Hadde ikke akkurat følt meg veldig trygg da. Men noe er jo fullstendig skrudd oppe i hodene deres.

Jeg greier ikke å skjønne hva som har skjedd og hvem som har deltatt, rene skjære forviklingstragedien med all løping inn og ut av skap.

Skrevet

Jeg knipser som faen hele dagen jo:-))

Glemte jeg E'en??..ble litt skjelven skjønner du da det var ei flott jente som svarte meg......*knipser*...knipser*....knipser*......*knipser*

Jeg er klar, pastor. Klar som en bibel.

Gjest Pricilla
Skrevet

Gæerne må være bare fornavnet. Er det mulig å være så hjernevasket og dum?

Hvem som er galest er vanskelig å si, pastoren som mener han kan slippe unna, barnevakten som dreper to for at to andre skal få ett kjærlighetsforhold eller kona til det ene offeret som tror at dette ville gå bra og de to kunne leve herrens glade dager etterpå.

Er det mulig å bli så til grader hjernevasket at de kan gjøre noe sånt? Det er helt utrolig. Mange som slutter å tenke klart og rasjonelt når de blir med i slike religiøse menigheter/sekter.

Alt lederne sier blir Guds ord og skal følges, ingen er kritiske lenger til det som sies og gjøres.

Eller var det sånn at nabokjerringa ER barnevakten? Ble litt forvirra her... Pga dagbladet skriver noe, og vg noe annet.. Men barnevakta har jo tilstått og sitter inne, da kunne jo ikke politiet hente nabokjerringa (hvis de den samme) og pastoren i går da??

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg tenkte også akkurat det samme fra første stund. Det var jo veldig "beleilig" at pastoren ikke lå i dobbeltsenga med kona da morderen kom. Litt for beleilig.

Han lå visst litt både her og der, den godeste pastoren. Sex i guds navn.

Og den først kona: Død i badekaret med klærne på. Greit at man kan få hjerneblødning i badekaret, men bade med klær på?

Var ikke hjernebødning, men slag mot tinningen.. De mener hun falt på krana.. Og hun ble funnet i badekaret med nattkjole.. Høres fortsatt rart ut spør du meg!

Skrevet

Jeg greier ikke å skjønne hva som har skjedd og hvem som har deltatt, rene skjære forviklingstragedien med all løping inn og ut av skap.

Nå er jeg bare nødt til å flire. Ser for meg en svingdørskomedie (tragedie) a la Den spanske flue.

(Hysj, Babette. Det er uapssende å le av en mordsak)

Skrevet

Eller var det sånn at nabokjerringa ER barnevakten? Ble litt forvirra her... Pga dagbladet skriver noe, og vg noe annet.. Men barnevakta har jo tilstått og sitter inne, da kunne jo ikke politiet hente nabokjerringa (hvis de den samme) og pastoren i går da??

Nei, det er to forskjellige. Men pastoren puler begge.

Skrevet

Nei, det er to forskjellige. Men pastoren puler begge.

...Og i følge avisene pleide han og barnevakten forsvinne sammen om natta for å be. Tenker de ba, ja. Ba om mer, kanskje?

Skrevet

Nabokjerringa og barnevakten er ikke de samme. Barnevakten drepte kona til pastoren og forsøkte å drepe mannen til nabokjerringa.

Litt av en såpe?...

Stakkars de små barna som må oppleve denne galskapen. Mister både mor, far, stemor og flere kjenninger.

Gjest Pricilla
Skrevet

Nabokjerringa og barnevakten er ikke de samme. Barnevakten drepte kona til pastoren og forsøkte å drepe mannen til nabokjerringa.

Litt av en såpe?...

Stakkars de små barna som må oppleve denne galskapen. Mister både mor, far, stemor og flere kjenninger.

Stakkars unger ja... først blir mora drept på badet... Og så stemora nå.Og faren blir borte en lang stund (får vi håpe).

"Nabokjerringa og barnevakten er ikke de samme. Barnevakten drepte kona til pastoren og forsøkte å drepe mannen til nabokjerringa. Litt av en såpe?..."

- Du glemte at barnevakta var forelsket i pastoren, men pastoren knulla nabokjerringa.. Og den første kona til pastoren døde i en tragisk "ulykke" som jeg vedder for at ikke var ulykke..

Og søstra til Alexandra som ble drept er ingen andre enn selveste "Kristi brud"! Herregud! Er det mulig?

Gjest Pricilla
Skrevet

...Og i følge avisene pleide han og barnevakten forsvinne sammen om natta for å be. Tenker de ba, ja. Ba om mer, kanskje?

; )

Var sånn jeg hadde forstått det og... At det var to av pastorludderene.. Når ble det noe på Alexandra da? Hun fikk jo en kule i underlivet.. Hvorfor det da? Misunnelse fordi musa hennes var pastorens opprinnelige eier?

Skrevet

; )

Var sånn jeg hadde forstått det og... At det var to av pastorludderene.. Når ble det noe på Alexandra da? Hun fikk jo en kule i underlivet.. Hvorfor det da? Misunnelse fordi musa hennes var pastorens opprinnelige eier?

Kanskje hun sto i veien for den brunstige pastoren og således måtte tas av dage?

Hvis han blir dømt og fengslet, tipper jeg damene vil stå i kø, skrive til ham og besøke ham og trygle om pastorpikk. Kvinnfolk er rare sånn. Morder? Gjør visst ingenting...

Skrevet

Jeg er klar, pastor. Klar som en bibel.

Hehe...................(jeg husket på E'en din)

Skrevet

Hehe...................(jeg husket på E'en din)

Ja, du kan hvis du vil.

Gjest Pricilla
Skrevet

Kanskje hun sto i veien for den brunstige pastoren og således måtte tas av dage?

Hvis han blir dømt og fengslet, tipper jeg damene vil stå i kø, skrive til ham og besøke ham og trygle om pastorpikk. Kvinnfolk er rare sånn. Morder? Gjør visst ingenting...

det er helt fjernt... Lurer på hva som foregår i disse kvinnfolkas huet? de blir poppis ETTER at de er dømt og fengsla for mord og andre jævlige greier... Sykt! Er et tanken om at de kanskje blir knerta som pirrer?? Hmm...

Skrevet

det er helt fjernt... Lurer på hva som foregår i disse kvinnfolkas huet? de blir poppis ETTER at de er dømt og fengsla for mord og andre jævlige greier... Sykt! Er et tanken om at de kanskje blir knerta som pirrer?? Hmm...

Ja, man kan seg spørge hva som driver disse kvinnene.

Kanskje en kombinasjon av spenning/eventyrlyst og omsorgstrang/morsfølelse, at de tror de kan "frelse" ham, så å si?

Skrevet

Stakkars unger ja... først blir mora drept på badet... Og så stemora nå.Og faren blir borte en lang stund (får vi håpe).

"Nabokjerringa og barnevakten er ikke de samme. Barnevakten drepte kona til pastoren og forsøkte å drepe mannen til nabokjerringa. Litt av en såpe?..."

- Du glemte at barnevakta var forelsket i pastoren, men pastoren knulla nabokjerringa.. Og den første kona til pastoren døde i en tragisk "ulykke" som jeg vedder for at ikke var ulykke..

Og søstra til Alexandra som ble drept er ingen andre enn selveste "Kristi brud"! Herregud! Er det mulig?

Hehe, ja dette er en såpeopera av sitt verste slag. Hva er det som har rørt seg oppe i disse hodene tro? Hvordan kan de mene å slippe unna med det? Hvordan kan de utsette disse barna for alt dette. Det er helt ubegripelig. Disse svarene får vi nok aldri ordentlig svar på.

Pastoren har nok slengt med godsaken sin både her og der og spredt sine safter i Guds ånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...