Gå til innhold

Hvorfor overrasket dette ikke meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Se på innlegget under... : )

*ert ert*

Var barnevakta nabokjerringa??? Trodde de var to forskjellige personer ejg.. Nå skjønner jeg ikke noe! Det står i Dagbladet (papir utgaven) at banrvakta sitter inne, og nabokjerringa og pastoren ble pågrepet i går...

*ert ert*

Var barnevakta nabokjerringa??? Trodde de var to forskjellige personer ejg.. Nå skjønner jeg ikke noe! Det står i Dagbladet (papir utgaven) at banrvakta sitter inne, og nabokjerringa og pastoren ble pågrepet i går...

Etter som jeg har forstått, er to kvinner og en mann (pastoren) pågrepet.

Mannen og nabodama hadde et forhold, men hun andre dama, som hadde vært barnevakt/au-pair, var visst forelsket i pastoren.

Trenden i menigheten var visst at kvinnene skulle være tilgjengelige når som helst for hvem som helst av mennene i menigheten.

For en suppe og for en tragedie! Særlig når det er barn inni bildet.

Gjest Pricilla

Etter som jeg har forstått, er to kvinner og en mann (pastoren) pågrepet.

Mannen og nabodama hadde et forhold, men hun andre dama, som hadde vært barnevakt/au-pair, var visst forelsket i pastoren.

Trenden i menigheten var visst at kvinnene skulle være tilgjengelige når som helst for hvem som helst av mennene i menigheten.

For en suppe og for en tragedie! Særlig når det er barn inni bildet.

ok.. da er det sånn jeg først trodde da, men på vg nett står det at nabokjerringa tidligere var barnevakt.. men det er altså feil?

For barnvakta sitter jo inne.. Og nabokjerringa ble tatt med pastoren i går..

Annonse

*ert ert*

Reneste Hollywood-stil jo:)

Gjest '!-o-!'

*ert ert*

Dagmammaen er hjernevaska av pastoren og lurt til å drepe kona og ektemannen til elskerinna. Skal vedde en femmer på at pastoren hadde seg med dagmammaen også. Møttes om natta for å be, jaggu sa jeg smør. Og ja, jeg tror han har drept den forrige kona si også og at det svenske politiet ikke en gang hadde snev av mistanke fordi mannen er _pastor_. Sånt er ... livsfarlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...