Gå til innhold

Kongelig immunitet

Anbefalte innlegg

Gjest Teit ordning
Skrevet

Om kronprinsen begår overgrep eller voldtekt, betyr immuniteten hans at han slipper å straffes for det?

Jeg synes alle uansett stand, skal straffes for sine straffbare handlinger.Slik immunitet gjør så flere driter i bl.a. fartsgrensene.

Kizza1365380506
Skrevet

Enig med deg. Alle bør straffes likt uansett rang, stilling osv.

Mvh

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg for min del tror det er stor fare for at Kronprinsen kommer til å begå voldtekt. ja.......

Gjest Så det så(var opptatt)
Skrevet

Jeg for min del tror det er stor fare for at Kronprinsen kommer til å begå voldtekt. ja.......

Dette var en tenkt problemstilling.Forresten, kjenner du krompen?

Du vet aldri hva som skjer i framtida.Vi har sett at det den som var kjent som det snilleste lam har havnet i den situasjonen.

Skrevet

Det står at han må bare gå under "Kongens ord" eller et eller annet. Tviler på om kongen hadde godkjent det...

Skrevet

De "snilleste" mennesker som blir det. Tror du _alle_ som blir født kongelig automatisk blir gode og snille mennesker?

Skrevet

Snakk om å reise hypotetiske spørsmål, i sin anti-monarkistiske kamp. Tyder på at noen har svært lite å bekymre seg for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...