Gå til innhold

Når skal folket få se prinsessen??

Anbefalte innlegg

Gjest svanedama

Nå er det gått en uke siden den kongelige tronarvingen ble født.

Er det ikke på høy tid at familien viser frem den lille Ingrid Alexandra?? Tenker da på en offentlig fotografering av den lille med foreldre.

Mârtha og Ari viste frem sin datter to-tre dager etter fødselen. Og de har ikke på nær en slik rolle i samfunnet som kronprinsparet!

Ærlig talt. Skjønner at de kongelige ønsker litt privatliv i forbindelse med denne begivenheten, men dette går for langt.

De kan vel ikke leve som oss "vanlige" i enhver situasjon og forlange kongelige privilieger når det passer dem..??

Det er tross alt vi skattebetalere som sørger for at de lever i "sus og dus" og er sikret rikdom resten av deres liv!

JA, har sett kronprinsens bilder av sin datter. MEN hadde forventa en litt mer offentlig pressekonferanse i tillegg.

Er det ikke feigt å snike seg hjem fra sykehuset og "mure" seg inne på Skaugum? Det er tydelig at kronprinsparet har tatt i mot mengder av besøk fra familie og venner..

Så NÅR kommer en liten "opptreden" for oss andre. Folket. Når skal vi få høre litt fra Mette Marit også. Og ikke minst på noen offesielle bilder av den nye kongelige??

Er dere ikke enige? Dette er svakt!

Fortsetter under...

Gjest svanedama

La nå den stakkars dama få hvile seg etter fødselen.

Jeg mente nå ikke at Mette Marit skulle gjøre så veldig mye da...

Men stille opp til en liten fotografering i 15-20 minutter max sammen med mann og norges nye tronarving!! Er det for mye forlangt?

Hun har ellers besøk dagen lang ( etter hva mediene skriver. ) Det er for folket de er kongelige eller?

Annonse

Jeg mente nå ikke at Mette Marit skulle gjøre så veldig mye da...

Men stille opp til en liten fotografering i 15-20 minutter max sammen med mann og norges nye tronarving!! Er det for mye forlangt?

Hun har ellers besøk dagen lang ( etter hva mediene skriver. ) Det er for folket de er kongelige eller?

Jeg tror kanskje du skal fokusere litt mindre på kronprinsparet, de har nok sine grunner.

Gjest likt for alle

Å være kongelig er en jobb. Det er jo det de får inntektene sine fra! Ingen som har jobb kan si 'jeg har ikke lyst' uten å begrunne det.

Jobb eller ikke, alle har vel krav på permisjon etter en fødsel. De første 6 ukene kan man ikke velge bort engang.

Annonse

Å være kongelig er en jobb. Det er jo det de får inntektene sine fra! Ingen som har jobb kan si 'jeg har ikke lyst' uten å begrunne det.

"Ingen som har jobb kan si 'jeg har ikke lyst' uten å begrunne det."

En uke etter fødsel, jo så absolutt!!!

Gjest fru Einstein

Ja, med den appanasjone de får bør de jaggu meg stille på jobb med prinsassa straks!

Jeg synes det er kvalmt når det mases om at hun må "skånes" for media - det er faen meg jobben deres - de er lønna for å være ukebladpryd og sladrespaltefyll!

Så krompen og MM - ta med ungen og still opp!

Nei, det er sant at det å være kongelig er en jobb, men nå hadde visst Ingrid Alexandra levert egenmelding.

Gjest Tristelin@

Mener du at de skal "ha lyst" til en hver tid?

Nei, selvføglelig ikke! Det hr heller ikke en vanlig lønnsmottager. Men en utfører den jobben er ansatt i allikevel. Og kan en ikke det, må en pent informere arbeidsgiver om hvorfor en ikke kan. Eller iallefall skaffe seg sykmelding.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...