Gå til innhold

Får ikke til utskrift fra DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg en sau med datating, men likevel: av og til har jeg prøvd å ta utskrift av noe herfra. I dag prøvde jeg f.eks med en spenstig rekesalatsaus! Men bare "ramma" til forum kommer.

Åffer det!

Gjest lis@bet
Skrevet

Idiotmetoden (altså den metoden jeg bruker):

Markér teksten. Trykk Ctrl+C. Gå inn på Wor, lag et nytt dokument, trykk Ctrl+V. Lagre, print. Sim sala bim! Enklere kan det sikkert gjøres, men hva så. :-)

Gjest lis@bet
Skrevet

Idiotmetoden (altså den metoden jeg bruker):

Markér teksten. Trykk Ctrl+C. Gå inn på Wor, lag et nytt dokument, trykk Ctrl+V. Lagre, print. Sim sala bim! Enklere kan det sikkert gjøres, men hva så. :-)

.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Forklaringen er vanskelig, men løsningen er enkel:

Merk og kopier teksten til f eks notepad. Litt pynting, og så kan du skrive ut.

Skrevet

en måte å gjøre det er vel helt sikkert å markere teksten du vil skrive ut. altså klikke med musen og dra slik at all teksten blir "sort", og så høyreklikke og velge "skriv ut", og så krysse av for "markert område" eller slikt...

Skrevet

Klipp og lim inn i Word da vel.

Næh! Innviklet, men takk og takk.(Innviklet for meg, da) Skal lære meg det.

Skrevet

Næh! Innviklet, men takk og takk.(Innviklet for meg, da) Skal lære meg det.

Står beskrevet ganske bra av de andre her. Men spør gjerne.

Gjest colette
Skrevet

Høyreklikk på det innlegget du vil skrive ut - åpne i nytt vindu - og skriv ut herfra.

Da skulle det gå bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...