soleil Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Hadde vært kjekt å visst. Før solgte de gulerøtter med kvast. Det er veldig fint kaninfor nemlig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Du bor for langt unna alle tyrkerbutikkene. Her kjøper vi gulerøttene med gress. 0 Siter
soleil Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 Du bor for langt unna alle tyrkerbutikkene. Her kjøper vi gulerøttene med gress. Vi har noen slike sjapper her, faktisk. Tror de er ganske bra og, men har ikke fått sjekket det ut enda. Jeg får stikke innom og kaste på det blonde håret mitt så får jeg kanskje noen grønne kvaster 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Vi har noen slike sjapper her, faktisk. Tror de er ganske bra og, men har ikke fått sjekket det ut enda. Jeg får stikke innom og kaste på det blonde håret mitt så får jeg kanskje noen grønne kvaster Bra. De har både bedre og billigere frukt og grønnsaker enn kjedebutikkene ;o) 0 Siter
Gjest Lanonick Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Du bor for langt unna alle tyrkerbutikkene. Her kjøper vi gulerøttene med gress. Utenom tema, men har du en mailadresse Dorthe? Skulle spurt om noe 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Utenom tema, men har du en mailadresse Dorthe? Skulle spurt om noe [email protected] 0 Siter
Gjest Lanonick Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 [email protected] Takk!blir du online en liten stund til eller? 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Takk!blir du online en liten stund til eller? jada 0 Siter
ArneAnd Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Om sommeren får du kjøpt gulrøtter med kvasten på, men om vinteren visner kvasten, og da er det mer apetittelig å selge gulrøttene uten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.