Gå til innhold

Ventetid fra oppdatering til tildeling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lengsel1365380312

Hei, kjære Kurten!

Jeg tror det er litt ymse hvor fort tildelingen kommer etter oppdateringen, men det kan ikke være snakk om mange dagene for deres del nå!

Skjønner godt at du er kjempespent og rastløs om dagen, for det er jeg også - selv om vi bare venter på distrikt og ikke TELEFONEN ennå... Vi har ventet over 7 måneder siden godkjenning, og jeg kjenner at frustrasjonen tar meg litt innimellom.

Lykke til videre i de aller siste dagene før du får telefonen - kanskje den kommer i dag??

Klem fra

Colombiamamma

Det er nok ikke lenge før nå. Man får som oftest ikke beskjed om oppdatering før tildelingen alt er gjort i Colombia. Det tar jo likevel litt tid før dere får tildelingen.Papirer skal jo både sendes og oversettes før dere får de.

Kanskje beskjeden kommer i dag eller i morgen. Mange som får tildelinger i slutten på uken :-)

Noe du fortsatt lurer på, så ta gjerne kontakt.

[email protected]

mon1365380357

Hei Kurtrn

Spennende tid etter at man har fått beskjed om oppdatering. For oss tok det laang tid, oppdaterte politiattesten 28.10.03 og fikk tilldeling 08.12.03. Men nå er ventingen glemt og til helgen reiser vi for å hente vår sønn.

Lykke til, håper tilldelinga er rett tundt hjørne.

Hei Kurtrn

Spennende tid etter at man har fått beskjed om oppdatering. For oss tok det laang tid, oppdaterte politiattesten 28.10.03 og fikk tilldeling 08.12.03. Men nå er ventingen glemt og til helgen reiser vi for å hente vår sønn.

Lykke til, håper tilldelinga er rett tundt hjørne.

Hei!

Nå ble jeg forvirret. Hva er dette med oppdatering av papirer. Vi venter på beskjed om distrikt i Colombia. Må vi oppdatere noen papirer før vi får beskjed? Dette var litt ukjent for meg.

Annonse

Mattias1365380379

Hei!

Nå ble jeg forvirret. Hva er dette med oppdatering av papirer. Vi venter på beskjed om distrikt i Colombia. Må vi oppdatere noen papirer før vi får beskjed? Dette var litt ukjent for meg.

Hei!

Oppdatering av attester får du beskjed om etter at du har fått distrikt, og er et tydelig tegn på at tildelingen er rett rundt hjørnet!

Det er litt ulikt fra distrikt til distrikt på hvilke attester som må oppdateres, men de fleste krever vel iallfall at politiattesten må oppdateres, for den er vel bare gyldig i 6 mnd, tror jeg.

Vi venter også på distrikt, sendte papirene 1. april 2003. Hvor lenge har dere ventet?

Hilsen

Hei!

Oppdatering av attester får du beskjed om etter at du har fått distrikt, og er et tydelig tegn på at tildelingen er rett rundt hjørnet!

Det er litt ulikt fra distrikt til distrikt på hvilke attester som må oppdateres, men de fleste krever vel iallfall at politiattesten må oppdateres, for den er vel bare gyldig i 6 mnd, tror jeg.

Vi venter også på distrikt, sendte papirene 1. april 2003. Hvor lenge har dere ventet?

Hilsen

Vi sendte papirene i mai 2003. Synes i alle fall at vi har ventet utrolig lenge nå og begynner å bli utålmodig. Har dere hørt noe om distrikt?

Mattias1365380379

Vi sendte papirene i mai 2003. Synes i alle fall at vi har ventet utrolig lenge nå og begynner å bli utålmodig. Har dere hørt noe om distrikt?

Hei igjen!

Nei, vi har ikke hørt noe om distrikt. Ble godkjent i juli, og begynner å bli rimelig utålmodige.

Håper det ikke tar så mye lenger tid nå, har veldig lyst på en tur til Colombia snart!!!

Vi får satse på at det er "stille før stormen" nå, og at det kommer en masse distrikter snart.

Klem fra

Hei igjen!

Nei, vi har ikke hørt noe om distrikt. Ble godkjent i juli, og begynner å bli rimelig utålmodige.

Håper det ikke tar så mye lenger tid nå, har veldig lyst på en tur til Colombia snart!!!

Vi får satse på at det er "stille før stormen" nå, og at det kommer en masse distrikter snart.

Klem fra

Hei igjen!

Jeg husker ikke eksakt når vi ble godkjent, men det var helt klart noe senere enn dere. Ønsker dere lykke til og skjønner at vi får smøre oss med litt mer tålmodighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...