Gå til innhold

Presidenten i går

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Rollen til Jack (Christian Slater) ble forflyttet bort ifra det Hvite hus ja, fordi han hadde adlydt en ordre ifra Presidenten uten at det gikk via den vanlige tjeneste-veien.

2. Det var Christian Slaters rolle som hadde paradeuniform med sabel og 13 knapper i buksa.

Det var forresten første del av en dobbelt episode, og vi får se avslutningen i neste epiosde.

1. Rollen til Jack (Christian Slater) ble forflyttet bort ifra det Hvite hus ja, fordi han hadde adlydt en ordre ifra Presidenten uten at det gikk via den vanlige tjeneste-veien.

2. Det var Christian Slaters rolle som hadde paradeuniform med sabel og 13 knapper i buksa.

Det var forresten første del av en dobbelt episode, og vi får se avslutningen i neste epiosde.

Tusen takk for svar! Håper neste gang er tekstet! De snakker jo så fort og mumlete. Var det forflytningen av Slater han med det hvite håret kranglet om med en annen fyr også? Da han slo i bordet med bøkene (husker ikke hva noen av rollene heter - håper du forstår) og presidenten etterpå sa han ikke skulle bry seg.

Tusen takk for svar! Håper neste gang er tekstet! De snakker jo så fort og mumlete. Var det forflytningen av Slater han med det hvite håret kranglet om med en annen fyr også? Da han slo i bordet med bøkene (husker ikke hva noen av rollene heter - håper du forstår) og presidenten etterpå sa han ikke skulle bry seg.

Han "Hvithårede" er stabssjefen. (Spilles av John Spencer). Kranglen de hadde var fordi presidenten hadde kontaktet Jack direkte, uten å snakke med sjefen hans først. (Den sinte mannen). Han "hvithårede" slo bøkene i bordet fordi han var oppgitt over seg selv fordi han hadde forsnakket seg og avslørt Jack.

Han "Hvithårede" er stabssjefen. (Spilles av John Spencer). Kranglen de hadde var fordi presidenten hadde kontaktet Jack direkte, uten å snakke med sjefen hans først. (Den sinte mannen). Han "hvithårede" slo bøkene i bordet fordi han var oppgitt over seg selv fordi han hadde forsnakket seg og avslørt Jack.

Åååå. Takk. Nå er jeg med igjen!

Gjest wildheart

Åååå. Takk. Nå er jeg med igjen!

synes selv det går litt over stokk og stein noen ganger, selv om presidenten er ett av de få prog. jeg følger m på. jeg vet ikke alltid hva det er jeg ikke har skjønt engang!! Men nå er ikke politikk og statsadministrasjon min sterkeste side....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...