Gå til innhold

Bonsaikatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.bonsaikitten.com

Er dette ekte eller? Vemmelig er det jo.. Gaa inn aa barnesiden de har linket til der!

Gjest Pricilla
Skrevet

Nei.. er bare tull.. Den er eldgammel. Stått masse om det i aviser også..

Skrevet

Så det er bare oppspinn?! Sikker på det? Litt rart da!

Leste du artikkelen?

Jeg ble VOLDSOMT forbannet som den dyreverneren jeg er første gangen jeg så dette, det var faktisk her på DOL denne linken lå....

Men etter å ha lest og hørt masse om denne siden, ble jeg overbevist om at dette bare er tull... det er heller ikke teknisk mulig....

Den er like falsk som de andre der, mange i USA reagerte på denne siden det var tilogmed opp i en høring, før de fant ut at det bare var tull

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kattunger elsker å leke i glasskrukker og klemme seg inn, de sovner også :) Glasset isolerer og blir varmt og godt.

Tror jeg har bilder av boller fulle med kattunger fra gamle dager.

Lett å ta bilde som ser ut som katten er stengt inne, ved å sette på et lokk et øyeblikk.

Skrevet

Leste du artikkelen?

Jeg ble VOLDSOMT forbannet som den dyreverneren jeg er første gangen jeg så dette, det var faktisk her på DOL denne linken lå....

Men etter å ha lest og hørt masse om denne siden, ble jeg overbevist om at dette bare er tull... det er heller ikke teknisk mulig....

Den er like falsk som de andre der, mange i USA reagerte på denne siden det var tilogmed opp i en høring, før de fant ut at det bare var tull

Joda leste artikkelen! Men hvem er det som kommer på noe slik da?! De kan jo ikke vere frike i hodet!

Men noen som så denne siden kunne jo fått en syk ide om å prove dette da... Det er jo en mulighetfor at det eksisterer, men at bildene her er falske?!

Ikke vet jeg...

Skrevet

Joda leste artikkelen! Men hvem er det som kommer på noe slik da?! De kan jo ikke vere frike i hodet!

Men noen som så denne siden kunne jo fått en syk ide om å prove dette da... Det er jo en mulighetfor at det eksisterer, men at bildene her er falske?!

Ikke vet jeg...

Deformering av dyr for at de skal være kule å ha som kjæledyr er noe som praktiseres.

Katter med amputerte forlabber får et morsomt kaninutrykk. Hos noen hunder blir halen kappet av for at hunden skal få poeng på utstillinger.

Det er en gal, gal verden.

Skrevet

Deformering av dyr for at de skal være kule å ha som kjæledyr er noe som praktiseres.

Katter med amputerte forlabber får et morsomt kaninutrykk. Hos noen hunder blir halen kappet av for at hunden skal få poeng på utstillinger.

Ja husker at naboen hadde en hund uten hale da jeg var liten!

Stakars dyr

Skrevet

det er ikke lenger lov til å kuppe hverken haler eller ører lenger.

Dette ble som oftest gjort på Dobbermanner og Rotweilere fordi man ikke skulle se hvilket humør dem var i...

men en hund logrer med halen uansett om den er sint eller ikke. det er ikke så mange år siden dette ble ulovlig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...