Gå til innhold

herregud - verre og verre... (Pastorkone drapet..)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*LOL*

Spenningen stiger!

Verste alt er at det føles ut som en serie jeg venter slutten på, eller en spennende bok.. SÅ uvirkelig er det!

Sitte å venter på hva som kommer next liksom ja...

Uten å vite så bruker jeg å synse i serier... tror også at det er han som står bak mordet på hun andre kona, og den stakkars forsmådde barnevakten er lurt opp i stry av lumske personligheter

Gjest Pricilla

Sitte å venter på hva som kommer next liksom ja...

Uten å vite så bruker jeg å synse i serier... tror også at det er han som står bak mordet på hun andre kona, og den stakkars forsmådde barnevakten er lurt opp i stry av lumske personligheter

Tror jeg og..

Fælt at noe så tragisk blir "underholdning" - men ikke rart når det er så ufatterlig!

Tror jeg og..

Fælt at noe så tragisk blir "underholdning" - men ikke rart når det er så ufatterlig!

Vel etter å ha lest http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/01/29/389628.html

Så tror jeg denne "stakkars" morderen rett og slett har blitt hjernevasket

Annonse

Er det pastoren som har drept kona? Eller elskerinna? Drepte nabokona/ elskerinna mannen sin ogsaa?

Forvirrende!

Pastoren mistenkes for drapet på kona og også muligens eks konas dødsfall. Pastoren og nabokona prøvde å drepe naboens mann.

Håper jeg har svart rett, slik at det ikke blir større suppe ut av det enn det allerede er her :o)

Gjest epletre

Pastoren mistenkes for drapet på kona og også muligens eks konas dødsfall. Pastoren og nabokona prøvde å drepe naboens mann.

Håper jeg har svart rett, slik at det ikke blir større suppe ut av det enn det allerede er her :o)

Hehe.. ok! Takk!

Naa forstaar jeg litt mer..

Gjest Pricilla

Pastoren og nabodama var elskere. Barnepiken til pastoren og kona hadde et forhold til pastoren hun også, hun var forelsket i han.

Politiet tror pastoren og naboen har presset branpiken til å drepe kona og mannen til naboen.. Det var barnevakta som skjøt.... men pastoren og nabodama står antagelig bak det hele...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...