Gå til innhold

Prøvd denne?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

2,2.. hehe... skal ikke si noe jeg! ; )

men er litt utafor i dag og, litt mye vin i går og lite søvn i natt..

Skrevet

Øvelse gjør mester.. 12.5! ; )

Har klart 18! Blir dessverre lett hekta, burde jo egentlig gjort noe helt annet...

Skrevet

Har klart 18! Blir dessverre lett hekta, burde jo egentlig gjort noe helt annet...

23,18.

Men du har rett, man blir hekta. Ser ut som rektangelene beveger seg i samme mønster hver gang.

Gjest Pricilla
Skrevet

23,18.

Men du har rett, man blir hekta. Ser ut som rektangelene beveger seg i samme mønster hver gang.

ja de gjør det! ; ) De 7 første sekundene kan man stå øverst i venstre hjørnet... Klarte 16 da.. etter en del forøk... : )

Gjest epletre
Skrevet

5 sek.. hehe!

13,8 sek etter MANGE forsok!

Skal prove igjen jeg:-)

Skrevet

Kommer ingen vei, o,441 sek. selv om den røde ikke er borti de blå.

Skrevet

Kommer ikke lenger enn til 16,6... ett eller annet. Irriterende avhengighetsskapende, og nå ser jeg faktisk verden gjennom et firkantmønstret filter..

Fant forresten fort ut at det hjalp godt å renske opp i musa. Nyvasket mus kan komme godt med i blant.. :o)

Gjest Pricilla
Skrevet

Kommer ingen vei, o,441 sek. selv om den røde ikke er borti de blå.

Du kan ikke være borti veggene heller....

Skrevet

#(/%T##?(//(&&&(#¤¤¤¤

blæææ får det ikke til...7,8 sekunder, må prøve mer senere ikveld. Ellers lærer jeg bort for mange *kremt* ord til snuppa.

"Hva sa du, eh, sånn for, mamma?" spurte 4åringen da jeg hveste ut "ååå, faaaen", (riktignok sammenbitt mellom tennene.)

Nei, dette får vente til etter leggetid.

Hvor finner dere sånne greier?

Skrevet

Den kan man bli hekta på ja. 25 sekunder er foreløpig rekord.

Skrevet

Skjønte ikke den jeg, You lastet i 0.3342 sec ????

Skrevet

Skjønte ikke den jeg, You lastet i 0.3342 sec ????

Du skal flytte den røde firkanten med musa og ikke være nær de blå klossene eller veggen.

Det står lenger nede på siden :)

Skrevet

Du skal flytte den røde firkanten med musa og ikke være nær de blå klossene eller veggen.

Det står lenger nede på siden :)

Nå var det mer morsomt. Varte bare 4 sekunder jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...