Gå til innhold

Den verste lyden du vet?

Anbefalte innlegg

Når folk tygger potetgull som den selvfølgeligste ting av verden, og smatter og knaser samtidig. Det fremkaller ekstreme voldsfantasier, der trekking av tenner, fjerning av tunge og dekapitering inngår.

Jeg kan heller ikke utstå lyden av telefonen når jeg sitter på dass eller står i dusjen, spesielt nå jeg er alene hjemme.

Hvis de da ikke ringer fra Hamar...

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tornerose

14

• BettyBlue

6

• favn

6

• Kizza1365380506

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Tannlegebor.

Skraping på tallerken og på tavle.

Når noen skrubber/gnir/vasker bort noe på enkelte typer tepper, sånne med korte, litt hardmyke tråder. Sånn typisk barneromstepper, f eks.

Du tenker på akryl-gnikking?

F.eks. tygge på akryl-garn!?

AAARGHH!

Annonse

Berrrrgen! Men er fra Stavanger da så jeg får mye skryd for dialekten min. Du da, hvor kommer du fra?

Mvh

Fra Narvik. ;-)

Stavanger-dialekten er flott ja, som jeg skrev til citoyen under her så kommer samboeren min fra Stavanger. Må innrømme at da jeg først traff familien hans hadde jeg alvorlige problemer med å forstå hva de sa, men nå er det bare sjarmerende. Og så er det en rasende morsom dialekt. Alle komikere burde snakker Stavanger-dialekt, en sikker vinner. :-)

Gjest snødronningen

Fra Narvik. ;-)

Stavanger-dialekten er flott ja, som jeg skrev til citoyen under her så kommer samboeren min fra Stavanger. Må innrømme at da jeg først traff familien hans hadde jeg alvorlige problemer med å forstå hva de sa, men nå er det bare sjarmerende. Og så er det en rasende morsom dialekt. Alle komikere burde snakker Stavanger-dialekt, en sikker vinner. :-)

Narvik? Bodde der i 3 år... :-)

DER er det merkelig dialekt, der.

Morsan og farsan, og den der merkelige N-en i ordene.... :-)

Narvik? Bodde der i 3 år... :-)

DER er det merkelig dialekt, der.

Morsan og farsan, og den der merkelige N-en i ordene.... :-)

Hehe, den N'en satt vi faktisk og diskuterte i går kveld. Samboeren min klarer ikke å uttale den, samme hvor mye han prøver. :-) Narvik har en ganske spesiell dialekt ja, i forhold til resten av Nord-Norge. Ikke akkurat verdens vakreste by nei, men det er godt å vokse opp der. Du studerte der oppe tenker jeg?

Gjest lis@bet

En kar som ble slått ned og drept i Oslo sentrum for noen år siden. Sto bare et par meter unna.

Grusom lyd - grusom sak.

Fy f... :-(

Jeg var like i nærheten da en gutt på kanskje 12 år sprang rett inn i en glassdør som knuste. Han fikk bl.a. kuttet en pulsåre. Skrikene hans satte seg virkelig i ryggmargen..

Gjest snødronningen

Hehe, den N'en satt vi faktisk og diskuterte i går kveld. Samboeren min klarer ikke å uttale den, samme hvor mye han prøver. :-) Narvik har en ganske spesiell dialekt ja, i forhold til resten av Nord-Norge. Ikke akkurat verdens vakreste by nei, men det er godt å vokse opp der. Du studerte der oppe tenker jeg?

Jepp! Tre år på Ingeniørhøgskolen!

Ikke særlig pen by, nei, jernbanen og malm-utskipningen midt i byen. :-) Men flott natur, fantastiske fjell!

Jeg lærte raskt å si den N-en, vi brukte det mest til å mobbe de på skolen som snakket sånn... :-)

Trivdes veldig godt der.

Jepp! Tre år på Ingeniørhøgskolen!

Ikke særlig pen by, nei, jernbanen og malm-utskipningen midt i byen. :-) Men flott natur, fantastiske fjell!

Jeg lærte raskt å si den N-en, vi brukte det mest til å mobbe de på skolen som snakket sånn... :-)

Trivdes veldig godt der.

Hvilken N???

*nysgjerrig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...