Gjest litchi Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Både VB og barnevernskonsulenten anbefaler oss godkjent for barn som er minimum to år yngre enn treåringen. Treåringen blir fire i vår, og blir kanskje fem før vi reiser til Kina. Blir vi anbefalt for 0-2 eller 0-3 år ? Det bør da bli fra 0-3 ? 0 Siter
Gjest midt i prosessen Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Det er en fast regel at det skal være minst 2 år mellom barna. Dersom de godkjenner dere fra 0-3, vil de skrive i papirene at barnet må være født tidligst slik og slik dato. Ellers trodde jeg at det vanligste for Kina var å bli godkjent for 0-2 år? 0 Siter
Gjest litchi Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Det er en fast regel at det skal være minst 2 år mellom barna. Dersom de godkjenner dere fra 0-3, vil de skrive i papirene at barnet må være født tidligst slik og slik dato. Ellers trodde jeg at det vanligste for Kina var å bli godkjent for 0-2 år? Takk for svar ! Fødselsdato - ja, det er jo innlysende at de gjør det sånn ! Burde tenkt på det, nå føler jeg meg veldig korttenkt.... Hva som er vanlig vedr. Kina, vet jeg ikke, men det er vel i alle fall vanligst at barna er under to år nå de kommer hjem. 0 Siter
Noraførr Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Takk for svar ! Fødselsdato - ja, det er jo innlysende at de gjør det sånn ! Burde tenkt på det, nå føler jeg meg veldig korttenkt.... Hva som er vanlig vedr. Kina, vet jeg ikke, men det er vel i alle fall vanligst at barna er under to år nå de kommer hjem. Vi var ved vår første adopsjon godkjent for ett barn fra 0-3 år. Denne alderskategorien ble gitt siden mannen min var over 40 år. På skrivet fra VB foran adopsjon nr. 2 står det at vi tilrås å få adoptert ett barn som er født etter xx.11.2003 (som er LilleLans 2-årsdag)...Så jeg regner med at det er det vi får godkjenning på også. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.