Gå til innhold

Sykemeldt engang til

Anbefalte innlegg

Gjest najalla

Jeg var sykemeldt i lang tid siste år pga. ubalanse med nervene. Jeg ble trakassert på jobben med de følgene. Etter mye om og men ble jeg omplassert til annen arbeidsplass hvor jeg har vært i noen måneder, og alt har gått meget bra. Jeg har fått mye positive tilbakemeldinger og jobber med å få selvtilliten tilbake. Jeg fikk beskjed fra "øvre hold" da jeg begynte at jeg skulle observeres og bl.a. sykefraværet mitt. Jeg har migrene og har hatt tre ens dags fravær pga. det. Det siste for to uker siden. Nå er jeg hjemme med influensa og engster vettet av meg for at det blir brukt mot meg. De andre observasjonene skulle gå på om det var min 'feil' den situasjonen som var, og der har jeg fått fantastisk positiv omtale.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134679-sykemeldt-engang-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest najalla

Hvis du kommer med sykemelding fra lege og ikke bare egenmelding nå når du har influensa så kan jeg ikke skjønne at de skal kunne bruke det mot deg. Man må da få lov til å være syk av og til.

Jeg har fått sykemelding nå, og i en av de andre tilfellene. Har brukt to egenmeldinger hvor jeg har sagt ifra at jeg har vært syk pga. migrene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134679-sykemeldt-engang-til/#findComment-834504
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...