Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen!! Slikt må feires!!

Vi hadde 5-års bryllupsdag i august vi, og da tok vi en "mini"-reprise på bryllupsreisen vår til Irland. Først en natt i suiten på Bristol og så rett til Gardermoen for langweekendtur til Dublin og Galway.

Det var bare sååååååå deilig!!

Det er viktig å ta vare på hverandre i all ventingen - høres ut som dere kan det!!

Ha det hyggelig i kveld ;-))

God helg fra

Gratulerer så masse med bryllupsdagen!!

Koz dere skikkelig! Snart har dere en ny sjef i huset, og da begynner den nye "tidsregningen".

Vi hentet LilleLan i aug/sep 02 - og vi skal i slutten av februar ha vår første natt uten henne. Det blir både rart og godt på samme tid.

....Så kos dere nå, mens dere ennå kan nyte tosomheten :o) Barn er en fantastisk berikelse, men jammen blir ikke hverdagen en helt annen enn før :o)

Nyt siste tiden fram til henting!

God Helg og klem fra

GRATULERER såå mye med dagen!

Siste bryllupsdag alene :-)

Vi var veldig trege med å skaffe oss barn (langt studium), så vi hadde en veldig spesiell 9 års bryllupsdag på Sri Lanka i 2002.

Adopsjonskontakten der nede inviterte oss hjem til seg, og serverte oss middag og kake + underholdning (han er veldig flink til å synge og spille gitar).

I tillegg fikk vi en flott porselens-tallerken med "to" navnene våre from "x" og "9th wedding anniversary", og bilde av et brudepar i midten. Skikkelig flott minne, så det var nesten synd at det ikke var 10 års-jubileum :-)

Annonse

Gratulerer med dagen!! Slikt må feires!!

Vi hadde 5-års bryllupsdag i august vi, og da tok vi en "mini"-reprise på bryllupsreisen vår til Irland. Først en natt i suiten på Bristol og så rett til Gardermoen for langweekendtur til Dublin og Galway.

Det var bare sååååååå deilig!!

Det er viktig å ta vare på hverandre i all ventingen - høres ut som dere kan det!!

Ha det hyggelig i kveld ;-))

God helg fra

Vi har jo hatt vi, ett lite håp om at vi skulle feire dagen i Korea. Slik er det altså ikke.

Men jeg har fått lov til og velge meg ut akuratt det digitale kamraet jeg vil, i butikken i morgen.

Hei BMS!

Gratulerer så mye med dagen. Dere får feire skikkelig i dag. Hils mannen

Takker:o)

I morgen skal vi kjøpe nytt digitalt kamera, så nå blir nok hentereisen flott.

Skal bli deilig og slippe og drasse på videkamraet, hver gang jeg skal ta ett bilde.

Klem fra meg

Gratulerer så masse med bryllupsdagen!!

Koz dere skikkelig! Snart har dere en ny sjef i huset, og da begynner den nye "tidsregningen".

Vi hentet LilleLan i aug/sep 02 - og vi skal i slutten av februar ha vår første natt uten henne. Det blir både rart og godt på samme tid.

....Så kos dere nå, mens dere ennå kan nyte tosomheten :o) Barn er en fantastisk berikelse, men jammen blir ikke hverdagen en helt annen enn før :o)

Nyt siste tiden fram til henting!

God Helg og klem fra

Vi skal kose oss i dag.

Helt utrolig at han har holdt ut med meg i hele fem år *s*

KLem fra

Annonse

GRATULERER såå mye med dagen!

Siste bryllupsdag alene :-)

Vi var veldig trege med å skaffe oss barn (langt studium), så vi hadde en veldig spesiell 9 års bryllupsdag på Sri Lanka i 2002.

Adopsjonskontakten der nede inviterte oss hjem til seg, og serverte oss middag og kake + underholdning (han er veldig flink til å synge og spille gitar).

I tillegg fikk vi en flott porselens-tallerken med "to" navnene våre from "x" og "9th wedding anniversary", og bilde av et brudepar i midten. Skikkelig flott minne, så det var nesten synd at det ikke var 10 års-jubileum :-)

Ja, vi håpet jo at vi skulle oppleve dagen i korea:o)

Men fint ja, det skal vi ha det i dag.

Klem fra

Gratulerer mye med dagen, vi har også 5 år til sommeren!!

Tenker 10 årsdag med barn og det hele blir supert til neste år;-)

Hils mannen og ta godt vare på han i dag!

Lykke til med resten av ventetiden...det er fantastisk når en er i mål..

Klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...