Gå til innhold

Fra "Vil du bli millionær" ; )

Anbefalte innlegg

Men det å samle kvitteringer er kjempevanskelig.Men akkurat apotekvarer ligger inne på dataen deres så de kan du får liste på etterpå.

Også de hvite reseptene som man får dekket etter 1500 kr. Husker aldre nøyaktige summer,akkurat som 6 eller 7 november

Hva - får man dekket hvite resepter (uansett hva de er for?) når det man betaler for medisinene (full pris) overstiger kr 1500 ???

Hvor står det i såfall?

Har bare hørt om vanlig frikort samt "egenandelstak 2" jeg.

Fortsetter under...

Hva - får man dekket hvite resepter (uansett hva de er for?) når det man betaler for medisinene (full pris) overstiger kr 1500 ???

Hvor står det i såfall?

Det gjelder ikke smertestillende, muskelavslappende og sovemedisiner dvs medisiner man kan bli avhengig av. Da må man ha spesialisterklæring fra smerteklinikken *idiotisk spør du meg*

Jeg har mistet linken men det står i trygdeloven. Du kan jo prøve å søke og fortelle meg det etterpå :o)

De vet om det på apoteket men sier at trygdekontorene er vanskelige når det gjelder dette men det står.

Hvor står det i såfall?

Trygdeloven § 5.6

http://www.google.com/search?hl=no&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=trygdeloven&as_q=resepter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...