Gå til innhold

Økonomisk støtte til psykolog

Anbefalte innlegg

Gjest tinylittleme

Leste et innlegg lenger nede her om muligheten for å søke støtte hos sosialkontoret til psykolog.

Min situasjon er vel ikke så akutt kanskje, og i tillegg går jeg til ukentlig gruppeterapi fra før. Men så har jeg fått en spiseforstyrrelse-diagnose som gruppeterapauten ikke har kompetanse innen.

Nå har jeg fått en henvisning for å gå til en annen psykolog for å jobbe med det som har med spiseforstyrrelsen å gjøre. Og så er jo da poenget - det er så lang ventetid hos de som har avtale, og så har jeg funnet en privatpraktiserende psykolog som virker veldig OK og som har jobbet litt med spiseforstyrrelser tidligere. Legen min anbefaler at jeg bør ha ukentlige terapitimer i forbindelse med dette, og det har jeg jo absolutt ikke råd til.

Vil jeg også kunne søke sosialkontoret om slik støtte? Selv om da blir det jo ikke i påvente på en psykolog som har avtale.....men jeg vil fortsette å bruke denne private psykologen (hvis det funker) til jeg er 'kurert'.

Håper noen vet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134724-%C3%B8konomisk-st%C3%B8tte-til-psykolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...