Gå til innhold

Kjære alle

Anbefalte innlegg

Gjest bella bulimi

Jeg er i ferd med å bli desperat her i dag. Så lei av å ha bulimi.

Kan dere være så snille å gi meg noen oppmuntringsord for å motiveres til å leve sunt og godt igjen? Det er så altfor mange år siden jeg levde et normalt liv.

Svar ett eller annet, uansett om du føler deg kvalifisert igjen. Ikke vær redd for å si noe feil! Bedre å "få et sannhetens ord" enn ingen respons. Usensurerte tanker kan også hjelpe meg.

Hvordan kan jeg komme meg tilbake til normalt liv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134735-kj%C3%A6re-alle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kakki1365380609

hei på deg

dette har jeg ingen peiling på, det må jeg bare si.

men kan det ikke sees på som et prosjekt man gjør for seg selv, en "jobb" på en måte?

finne ut så mye som mulig om årsak og virking og hva som evt kan gjøres? det går vel gjerne litt på motivasjon også, hvor motivert du egentlig er for å slutte? og dermed skaffe proff hjelp enten gjennom lege eller forening?

det er mange av oss som gjør ting vi ikke har lyst til eller som har sykdom som begrenser oss, men det er bare oss selv som kan gjøre noe med hvor grensene skal gå.

dette ble gjerne bare tull og tøys og usammenhengene.

klemmer og lykke til skal du ihvertfall ha :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134735-kj%C3%A6re-alle/#findComment-835166
Del på andre sider

Gjest bella bulimi

hei på deg

dette har jeg ingen peiling på, det må jeg bare si.

men kan det ikke sees på som et prosjekt man gjør for seg selv, en "jobb" på en måte?

finne ut så mye som mulig om årsak og virking og hva som evt kan gjøres? det går vel gjerne litt på motivasjon også, hvor motivert du egentlig er for å slutte? og dermed skaffe proff hjelp enten gjennom lege eller forening?

det er mange av oss som gjør ting vi ikke har lyst til eller som har sykdom som begrenser oss, men det er bare oss selv som kan gjøre noe med hvor grensene skal gå.

dette ble gjerne bare tull og tøys og usammenhengene.

klemmer og lykke til skal du ihvertfall ha :-)

Takk for svar, kakki!

Dette med å se på det som en jobb, har jeg tenkt på tidligere også. Vil gjøre det til en utfordring.

Takk for svaret ditt, det var godt å lese - og bli "minnet" på det jeg selv også ønsker.

Livet er absurd noen ganger. Takk for støtten din nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134735-kj%C3%A6re-alle/#findComment-835403
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...