Gå til innhold

Sko - helvetet

Anbefalte innlegg

Gjest Antiknox

Jeg må ha nye sko, damnit !

Jeg var ute på en liten "recce", som vi oppklaringsgutta liker å kalle det. Fant selvfølgelig ingenting spesielt som falt i smak, pleier å være sånn. Jeg går nå i noen ganske slitte skate-sko, har nettopp fylt 21, så kanskje er skate-sko litt for barnslig for meg ?

Jeg er fattig student og trenger derfor noen sko som også kan brukes vår, sommer og høst, ikke for varme altså, får heller supplere med gode sokker :)

Der kommer dere inn, hva slags sko er stilige ? Prissetter høyt hva jentene (skospesialistene) synes om dette.

Takk !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134773-sko-helvetet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mariell4

Hei, det kommer an på hvilke andre klær du pleier å gå med. Jeg synes det er finere med "skikkelige" lærsko enn med skatesko. Kjæresten min har noen gamle og (ugg!!!) slitte skatesko som er så stygge! Men de er så gode sier han... Jeg synes de skoene ødelegger helheten av et fint antrekk.

Det er mange fine sko på Bianco, kanskje du finner noen der. Beige/lys brune er finest, og de er heller ikke sååå dyre der. Lykke til,

hilsen jente på 19

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134773-sko-helvetet/#findComment-835903
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...