Gå til innhold

vilken reklame irriterer deg mest???

Anbefalte innlegg

hei, jeg kjeder meg litt akkurat nå så derfor tenke jeg bare å spørre om vilken reklame som irriterer deg mest på tv?? gjerne flere også?

Jeg hater så og si de fleste reklamer, mest pga at de ikke har noen sammenheng med produktet mangen ganger slik at det blir for dumt.

Jeg synes at den nye reklamen for maarud chipsen er teit, det er i et bryllup at noen skal ta brudebilde og så stikker plutselig bruden av gårde og kommer tilbake med en chips pose( tror det er maarud) javel liksom?? og hva er konklusjonen da? sånne reklamer irriterer meg grenseløst. Og den teite shamporeklamen da som damene stønner i, joda sikkert veldig mangen som har opplevd det samme, NOT! blir for dumt synes jeg, ikke morsomt engang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134807-vilken-reklame-irriterer-deg-mest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo et utall reklamer som er håpløse da...

men den første jeg tenkte på når jeg leste spørsmålet ditt er ...

Den reklamen hvor drosjesjåføren kommer hjem og spiser sjokoladen "Boca"...og så sier dama..."jeg har ikke vondt i hodet i dag"...

"selge" seg for en bit sjokolade liksom...

:)

de tåpelige utenlandske reklamene som er dubbet til norsk.

f.eks riesen, toffefee (eller hvordan det nå skrives), kinder osv. de norske er som regel de beste, noen er faktisk veldig bra. tine og vg er som regel av høy kvalitet. Den siste til netCom Young Talk også

f.eks riesen, toffefee (eller hvordan det nå skrives), kinder osv. de norske er som regel de beste, noen er faktisk veldig bra. tine og vg er som regel av høy kvalitet. Den siste til netCom Young Talk også

jaaa at jeg ikke kom på dem selv, de irriterer jo enda mer :))

Gjest lis@bet

Bare _navnet_ Toffefee irriterer meg.. Det er utrolig stupid, høres ut som en puddel i Donald Duck.. :-)

Annonse

Bare _navnet_ Toffefee irriterer meg.. Det er utrolig stupid, høres ut som en puddel i Donald Duck.. :-)

I Donald er det jo så mange tøffe navn at. Ta f.eks Dr Jul.E.Gran. Elsker de gamle klassikeren, de moderne historiene er spritet opp litt for mye, synes jeg.

Gjest lis@bet

Alle tampong og truseinnlegg-reklamene. Herrmingud så frigjorte vi jenter blir bare vi får stappet oppi en OB, liksom.. :-)

Har mange fler "favoritter" også, men typisk meg så kommer jeg ikke på fler i farta..

Kommer ikke på noen jeg liker heller.. Jo, "Heia Tufte" er søt! Og Dolly Dimples, med den gretne parkeringsvakta :-)

Alle tampong og truseinnlegg-reklamene. Herrmingud så frigjorte vi jenter blir bare vi får stappet oppi en OB, liksom.. :-)

Har mange fler "favoritter" også, men typisk meg så kommer jeg ikke på fler i farta..

Kommer ikke på noen jeg liker heller.. Jo, "Heia Tufte" er søt! Og Dolly Dimples, med den gretne parkeringsvakta :-)

Rundt 1960 het det: OB gjør minus dager til plussdager. Jeg lurte fælt på hva dette var for noe!

Annonse

ja dolly dimples er jo litt morsom, og vg sine

"Har dem ikke hørt om Comfort, eller???" DET er den verste reklamen som noensinne er laget. "Det der gjekk jo leikande lett. Luftig og tørr og lukta godt, lukta godt, lukta..."

argh...

Også de der "Riesen" sjokoladekaramellignende greiene. Og philadelphia ost.. og... og... og...

Masse å irritere seg over mellom programmene, gitt! :o)

En jeg har irritert meg grenseløst over har vært reklamen for Bertine Zetlitz' nyeste plate. Jeg kommer ALDRI til å kjøpe den, uansett om den er aldri så bra. Snakk om reklame som virket mot sin hensikt :-)

"...................."

Glemte grunnen: Den gikk omtrent 1.200 ganger i døgnet på nesten alle kanaler.

"................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...