Gå til innhold

Hvor mange kjenner du.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...nicket til her på DOL.

Uten å tyvtitte på trådlistene, hvor mange forskjellige kan du huske?

Artig å se hvem som gjør seg bemerket her inne :)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• Amiga

4

• Dorthe

3

• hare1365380455

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Priscilla, Ulvifårikål, sør, maren(?)... oi, sliten idag... hmh... serendity nei, hva er det igjen da, har så lyst å tyvtitte jeg... nå blir noen lei seg tror jeg, poster likevel jeg...

Gjest Motokot
Skrevet

Hmmm...

Ulv i Faarikal

SierDuDet

Sør

Mr Kahn

Togli

thermos

Nestors mamma

Grip

Pappa Bjørn

Lolanda

KaVa

Gjest wildheart
Skrevet

Priscilla, Ulvifårikål, sør, maren(?)... oi, sliten idag... hmh... serendity nei, hva er det igjen da, har så lyst å tyvtitte jeg... nå blir noen lei seg tror jeg, poster likevel jeg...

ja, hvor mange faste er det herinne som har så kloke kommentarer, 'kjenner' dere hverandre etterhvert? og hvor gamle er dere sånn ca. -- jeg bare lurer jeg!

Skrevet

ulv i faarikaal, lolanda, vin, snilen, reg@al, grip, sør, soleil, åsemor, thermos, sier du det, rezvetian(feilstavet), rez sin datter som heter noe ulvelignende, screnidity (feilstavet), amber sun, asterix. Kommer nok på flere om noen timer.

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg husker flisa. Men tror ikke hun er her inne lenger? Synd, hun var festlig!

Skrevet

Dorthe, Pricilla, Åsemor, Solei, Malun, Musikeren, SDD, Fresja, Flisa, Mr.Kahn, Sør, Gyda, Pappa Bjørn, Ulv i Faarikaal, Amiga,

tja...det var vel det jeg kom på i farta...

Skrevet

Jeg husker flisa. Men tror ikke hun er her inne lenger? Synd, hun var festlig!

Hun har skiftet nick så hun lurer i krokene :o)

Skrevet

Nei, jeg kjenner så mange at det blir en lang liste og tenk om jeg glemmer noen.

Gjest lis@bet
Skrevet

Hun har skiftet nick så hun lurer i krokene :o)

Fixet seg ny og hemmelig identitet? :-)

Skrevet

Fixet seg ny og hemmelig identitet? :-)

Jeg skjønte det her om dagen.

Skrevet

ulv i faarikaal, lolanda, vin, snilen, reg@al, grip, sør, soleil, åsemor, thermos, sier du det, rezvetian(feilstavet), rez sin datter som heter noe ulvelignende, screnidity (feilstavet), amber sun, asterix. Kommer nok på flere om noen timer.

:)

Hyggelig å bli nevnt!

Skrevet

Ulv i Faarikaal, SierDuDet, Daisy, asterix, Jane, Dorthe, Sør, snilen, Maiken76, Serendipity, vin, fresja, Pappa Bjørn, cuti, snø, soleil, Amiga, ildg, sigga, Gemini, Atene, Lillemus.

Skrevet

Tja, la meg se...

Gemini, Singularity, Bassisten, carma, Aasemor,vanman, monique1968 (storesøs), Wulfi, SierDuDet, Sør, Morsk, Goliath, Ulv I Faarikaal, Mr Kahn, Ms Sophie, magnus, Prozak, huufsa, Dixi, Ritva, amber sun, Lolanda, Dorthe, mrxx, Pappa Bjørn, rufsetufsa, reg@l, kakel, natolars,T-Puss, neuni om hun er her mer, Jolly Roger, Daisy, nanna, molli, musikeren, damedame, jane, Lionn, Solsikke, toci, Pricilla, serendipity, Kizza, Tornerose, Zirine (om hun er her mer), Grip, Rusle, snø, Mistrale, Nevermore,citoyen, stone, annette, toci,

oi, det er mange flere, men det var de jeg kom på sånn med en gang

Skrevet

Hmmm...

Ulv i Faarikal

SierDuDet

Sør

Mr Kahn

Togli

thermos

Nestors mamma

Grip

Pappa Bjørn

Lolanda

KaVa

Åh, tror det er første gang jeg har blitt nevnt her. Tusen takk :o)

Skrevet

Tja, la meg se...

Gemini, Singularity, Bassisten, carma, Aasemor,vanman, monique1968 (storesøs), Wulfi, SierDuDet, Sør, Morsk, Goliath, Ulv I Faarikaal, Mr Kahn, Ms Sophie, magnus, Prozak, huufsa, Dixi, Ritva, amber sun, Lolanda, Dorthe, mrxx, Pappa Bjørn, rufsetufsa, reg@l, kakel, natolars,T-Puss, neuni om hun er her mer, Jolly Roger, Daisy, nanna, molli, musikeren, damedame, jane, Lionn, Solsikke, toci, Pricilla, serendipity, Kizza, Tornerose, Zirine (om hun er her mer), Grip, Rusle, snø, Mistrale, Nevermore,citoyen, stone, annette, toci,

:)

Hyggelig å bli nevnt!

hilsen

Skrevet

Jeg kjenner til så ALT for mange nick til å begynne å ramse opp.

Kizza1365380506
Skrevet

Tja, la meg se...

Kjenner meg smigret...

Skrevet

Tja, la meg se...

*fornærmet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...