Gå til innhold

Bivirkninger Cipralex(seponering)

Anbefalte innlegg

Hei,

Sluttet på Cipralex forrige uke

og merket etter 2 dager en bivirkning som virker som elektriske sjokk mot hode som deretter forplanter seg ut i armer etc. (Virker akkurat som den følelsen man får i det øyeblikket man sovner men blir vekket hvis du skjønner hva jeg mener -man skvetter/blir skremt.

Jeg har tatt en halv pille i 1 mnd og før det 1 pille i 4 mnd.

Hva skyldes disse plagene og når kan jeg evt. forvente at de forsvinner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134920-bivirkninger-cipralexseponering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seponert

Jeg fikk de samme birvirkningene / ettervirkningene etter 6 ukers bruk av efexor. Ble brukt og trappe opp og ned helt i henhold til legens anvisning.

For meg avtok det gradvis i hyppighet og intensitet og var borte etter 3 mndr.

Håper det gir seg raskt for deg. Du bør fortelle din lege om bivirkningen.

mvh

Jeg holder på å trappe ned Cipralex nå. Jeg har hatt 10mg og nå holder jeg på å trappe ned og da har jeg fått beskjed om å ta 5mg i 2 mnd.

Hvor mange mg er det du har gått på og hvor mange mg tok du i nedtrappingsperioden?

Samme som deg, eneste at jeg kun har trappet ned i 1 mnd.

Gikk kun ca. 4 mnd totalt på Cipralex.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...