Gå til innhold

Vedr. tråden "Lever vi i år 2004?? "

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• SierDuDet

7

• Sør

3

• Mr Kahn

3

Mest aktive i denne tråden

Det var da faen til mas. Her har jeg nettopp skrevet et langt innlegg til Sør og ikke før har jeg postet det så er det borte.

Nei, jeg kritiserer ikke at tråden ble slettet. Leste ikke annet der enn hva jeg selv skrev og fikk skrevet til meg, så jeg så ikke den vanlige galskapen som sikkert åpenbarte seg i tråden. Men det er jo litt småirriterende når man har skrevet et langt innlegg som aldri vises.

Dessuten må det sies at mitt innlegg var usedvanlig godt, og nok ville gått inn i boka som et av de bedre innleggene i dol sin historie. Synd at vi aldri får se det! :)

Annonse

Det var da faen til mas. Her har jeg nettopp skrevet et langt innlegg til Sør og ikke før har jeg postet det så er det borte.

Nei, jeg kritiserer ikke at tråden ble slettet. Leste ikke annet der enn hva jeg selv skrev og fikk skrevet til meg, så jeg så ikke den vanlige galskapen som sikkert åpenbarte seg i tråden. Men det er jo litt småirriterende når man har skrevet et langt innlegg som aldri vises.

Dessuten må det sies at mitt innlegg var usedvanlig godt, og nok ville gått inn i boka som et av de bedre innleggene i dol sin historie. Synd at vi aldri får se det! :)

Sånn er det. Selv har jeg også skrevet utallige innlegg som uten tvil har vært kandidater til både Pulitzer- og Nobellpriser, men som har blitt slettet idet de ble lagt ut :-)

"...................."

Gjest Moderator

Selvfølgelig er ditt usynlige innlegg usedvanlig godt!

Kizza1365380506

Det er det jeg alltid har elsket med deg. Du er så tilbakeholden, sjenert, moderat og forsiktig i uttalelsene dine.

Synd vi ikke fikk glede av ditt gjennomtenkte innlegg. :o)

Annonse

Hei SDD,

Jeg leste det, og har videresendt en kopi til vurdering for Nobels Litteraturpris.

Jeg er ikke så uenig i det du skrev.

Med vennlig hilsen

Sånn er det. Selv har jeg også skrevet utallige innlegg som uten tvil har vært kandidater til både Pulitzer- og Nobellpriser, men som har blitt slettet idet de ble lagt ut :-)

"...................."

Jeg tror webbis sletter disse innleggene fordi de rett og slett blir potensielle kritikkerfavoritter. Frykten for at vi skal få så mye anerkjennelse får innleggene våre at vi selv skal se på oss som for gode for dol, og dermed forlate stedet, skremmer nok.

Jeg har også flere ganger lagt merke til at innleggene mine inneholder skrivefeil jeg er helt sikker på at jeg ikke har skrevet selv, noe som får meg til å tro at dol har ansatt en skapning som går igjennom perfekt skrevne innlegg, og konstruerer skrivefeil! :)

Vennligst unngå personfokuserende innlegg. Dersom du har noe du må si så skriv i stedet mail til [email protected] .

Vi er lei av personfokuserende innlegg, og kommer til å slette det vi ser av slike fremover.

*lol*,,..jeg glemte å skrive i forrige innlegg at du snart må slette igjen.

Er du enig i det jeg skriver eller er du ikke?

Hvorfor ikke gjøre noe med roten til hvorfor det har blitt slik som det er her??

Jeg har vært her siden 1998 og har ikke opplevd makan til diskusjonsmetode.

I stedenfor å slette i vilden sky så gjør noe med en bestemt person. Dere kan om ikke annet oppfordre han til å ta seg sammen.

Dere blir snart sett på som noen knehøner.

Men når det er sagt, så ler jeg av vedkommende så jeg hikster av og til, så det er jo fornøyelig også:-)

Nå...kom igjen med sletteknappen:-)))............du skal få mer å gjøre, hvis dere ikke gjør noe med rota til problemene her, bare vent:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...