Gå til innhold

Snakker vi om rike Norge i 2004??..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Komplett vannvidd!

Hehe, nå har man begynt å sensurere politiet for å oppnå positive kriminalitetstall!

For øvrig ingen bombe. F.eks. sier vel tallene at det er tryggere i hovedstaden nå enn hva tilfellet var tidligere. Men tar man seg en tur rundt der natterstid så er det i hvert fall liten tvil om hva inntrykket sier. Det forteller meg at vi har fått en ufattelig økning av tiggere de siste årene (noe som sier noe om flere narkomane og flere som faller utenfor), gjengene står nærmest og henger overalt i sentrum, ungdommene som henger i byen blir stadig yngre, man ser bråk oftere enn tidligere, osv.

Jeg har til og med lagt merke til at unge nordmenn (og da mener jeg nordmenn, ikke 3. generasjonsinnvandrere), har en tendens til å snakke gebrokkent norsk. Det forteller meg at "det er kult å være tøff 'staner i en skummel gjeng", noe som må sies å være en svært skummel utvikling. Det forteller oss tross alt hva vi har i vente de neste årene.

Komplett vannvidd!

Hehe, nå har man begynt å sensurere politiet for å oppnå positive kriminalitetstall!

For øvrig ingen bombe. F.eks. sier vel tallene at det er tryggere i hovedstaden nå enn hva tilfellet var tidligere. Men tar man seg en tur rundt der natterstid så er det i hvert fall liten tvil om hva inntrykket sier. Det forteller meg at vi har fått en ufattelig økning av tiggere de siste årene (noe som sier noe om flere narkomane og flere som faller utenfor), gjengene står nærmest og henger overalt i sentrum, ungdommene som henger i byen blir stadig yngre, man ser bråk oftere enn tidligere, osv.

Jeg har til og med lagt merke til at unge nordmenn (og da mener jeg nordmenn, ikke 3. generasjonsinnvandrere), har en tendens til å snakke gebrokkent norsk. Det forteller meg at "det er kult å være tøff 'staner i en skummel gjeng", noe som må sies å være en svært skummel utvikling. Det forteller oss tross alt hva vi har i vente de neste årene.

Nabosønnen (etnisk norsk 16 år )vanker i et ungdomsmiljø med stor overvekt av innvandrerungdom.

Hørte han pratet på mobilen her om dagen, og det var akkurat som å høre en innvandrer som har bodd i Norge noen år.

Lite trivlig utvikling.....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...