Gå til innhold

sladder.....

Gjest in-love-again

Anbefalte innlegg

Gjest in-love-again

For et år siden begynte forholdet til mannen min å gå rett nedover, og etter mye prøving og slit kom jeg til den beslutningen at jeg ikke orket mer, og sa ifra om dette for 1 mnd siden, så nå er hele prosessen i gang..

"problemet" mitt er at jeg i høst fikk en kamerat, og nå etter bruddet har dette utviklet seg til noe mer...Jeg føler at dette nye kan bli noe bra, og siden jeg ikke har hatt følelser for min ex på mange år, så er jeg helt klar for å gå videre....men det er ikke vennene våre og familien min...Hva synes dere? Skal jeg selv bestemme hva jeg føler, eller skal jeg ta hensyn til alle som synes det går for fort.Hva oom jeg venter og han finner seg en annen?? er det verdt det?? Jeg var glad i han som en venn, og er blitt enda mer glad i han nå, og tør ikke ta sjansen på å miste han pga sladder og andres holdinger??!!! Hjelp, jeg føler meg litt hjelpesløs akkurat nå, selv om jeg også svever litt på skyer...sukk....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134949-sladder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest in-love-again

Har du barn?

Ser ikke noen grunn til at du skal vente med å være sammen med ham.

Men du kan jo vente litt med å introdusere ham for familien din og venner, og heller vente og se hvordan forholdet utvikler seg.

ja, jeg har barn....

Tingen er at ungene og venner kjenner han fra før, fordi vi har vært bare venner en god stund, og vi er fremdeles ikke definert som et par eller noe sånt, vi utforsker en ny side av hverandre som kjærester eller hva jeg skal kalle det???? men folk rundt oss ser jo hva som foregårm og snakker likevel, Jeg har ingen planer om å rushe inn i noe, eller flytte sammen, Vil bare nyte det å ha en kjæreste jeg kan være med når det passer.....Det er komplisert å forklare det, når jeg ikke vet helt selv hvordan jeg skal definere det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134949-sladder/#findComment-837256
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...