Gå til innhold

Spørsmål til dere.

Anbefalte innlegg

Gjest Syt og klag.

Takker alle sammen.

Gutten er mye bedre, men dere er ganske klare i svarene deres. Og da har jeg i grunnen fått svar på det jeg lurte på, og velger å høre på dere. Vi starter med pensilin med en gang.

Vi mente jo ikke noe vondt med det da vi valgte å se det an, selv om noen virker å tro det.

Var jo bare meningen å forøke å bygge opp immunforsvaret hans på sikt.

Men så klart vi vil jo ikke sjangse med guttens liv heller.

Trodde bare i min naivitet at lungebettenelsen måtte ha kommet lenger før det ble fare på ferde.

Trodde at han enten kunne bli verre eller bedre.

Slik som jeg forstår enkelte nå, så kan det det utvikle seg fra en liten flekk til dødelig på veldig kort tid, og den sjangsen vil vi selvfølgelig aldri ta.

For oss er han umistelig. Det ønsker jeg at dere skal forstå.

Fortsetter under...

Gjest '!-o-!'

Takker alle sammen.

Gutten er mye bedre, men dere er ganske klare i svarene deres. Og da har jeg i grunnen fått svar på det jeg lurte på, og velger å høre på dere. Vi starter med pensilin med en gang.

Vi mente jo ikke noe vondt med det da vi valgte å se det an, selv om noen virker å tro det.

Var jo bare meningen å forøke å bygge opp immunforsvaret hans på sikt.

Men så klart vi vil jo ikke sjangse med guttens liv heller.

Trodde bare i min naivitet at lungebettenelsen måtte ha kommet lenger før det ble fare på ferde.

Trodde at han enten kunne bli verre eller bedre.

Slik som jeg forstår enkelte nå, så kan det det utvikle seg fra en liten flekk til dødelig på veldig kort tid, og den sjangsen vil vi selvfølgelig aldri ta.

For oss er han umistelig. Det ønsker jeg at dere skal forstå.

"For oss er han umistelig. Det ønsker jeg at dere skal forstå."

Er vel ingen som tror noe annet, egentlig. :-) Men også derfor var det viktig å få deg til å skjønne hvor alvorlig lungebetennelse faktisk kan være. Bygge opp immunforsvaret kan du gjøre under halsinfeksjoner og lignende, de går gjerne over av seg selv om de bare får tid.

Lykke til!

Gjest Syt og klag.

Er vel ingen som tror noe annet, egentlig. :-) Men også derfor var det viktig å få deg til å skjønne hvor alvorlig lungebetennelse faktisk kan være. Bygge opp immunforsvaret kan du gjøre under halsinfeksjoner og lignende, de går gjerne over av seg selv om de bare får tid.

Lykke til!

Eh,ja har jo forstått det og tatt det til etterretning.

Gjest Syt og klag

Lykke til!

Beklager, men du tok feil.

Les mitt nye innlegg på foreldre og småbarn.

Gjest Syt og klag.

http://www.lommelegen.no/art/art1034.asp

Her kan du lese litt om lungebetennelse.

Det at dere ikke gir gutten medisiner grenser til barnemishandling, syns jeg.

Dette kan faktisk være livsfarlig!

Barnemisshandling javel?

Les mitt nye innlegg da på forldre og småbarn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...