Gå til innhold

Healing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjernhealing, du.. Jeg er litt skeptisk til disse healerne, - føler det er som med "synske" - noen HAR evnene, mens andre bare tjener penger på å late som, med skremmende overbevisning.

Det finnes selvfølgelig en drøss med mulige forklaringer. Variasjon i smerteintensitet, pasienten er på bedringens vei, placebo, healing osv

Hvem vet? Og det spiller vel egentlig ikke så stor rolle så lenge folk blir bedre?

Gjest Tutleguri
Skrevet

Det finnes selvfølgelig en drøss med mulige forklaringer. Variasjon i smerteintensitet, pasienten er på bedringens vei, placebo, healing osv

Hvem vet? Og det spiller vel egentlig ikke så stor rolle så lenge folk blir bedre?

Tja - så lenge man ikke går rundt og betaler i monnevis og venter på Den Store Virkningen.

Skrevet

hvis ikke seriøse healere skulle ta seg betalt, ville de ikke få tid til å drive med healing. alle må forsørge seg. det er snakk om å kaste bort evner hvis man fortestter som ingeniør/sjåfør/frisør/--. eller å praktisere sine evner. det skulle vi være glad for at folk gjør. det umulige er å skille mellom ekte kvakksakvere og ekte healere.

Det er sant!

Jeg er hverken imot eller for, har selv healende hender, og har drevet med dette, men jeg tar meg ikke betalt, da syntes jeg det er mye bedre å ta imot en gave, om de føler for å gi, men så lever jeg heller ikke av det, men tar imot folk det gjør jeg.

Jeg blir heller ikke utnyttet, da det fleste føler for å gi, da de føler de har fått hjelp.

Men uansett går det imot min estetikk å ikke hjelpe de som ikke har midler til det, da det ikke dekkes av hverken trygde eller sosialkontor, da er det mange som går glipp av denne sjansen.

Gjest lis@bet
Skrevet

Det er sant!

Jeg er hverken imot eller for, har selv healende hender, og har drevet med dette, men jeg tar meg ikke betalt, da syntes jeg det er mye bedre å ta imot en gave, om de føler for å gi, men så lever jeg heller ikke av det, men tar imot folk det gjør jeg.

Jeg blir heller ikke utnyttet, da det fleste føler for å gi, da de føler de har fått hjelp.

Men uansett går det imot min estetikk å ikke hjelpe de som ikke har midler til det, da det ikke dekkes av hverken trygde eller sosialkontor, da er det mange som går glipp av denne sjansen.

Hvordan vet man om man har healing-hender eller bare ekstremt varme hender?

Mine hender blir iblant så varme at det stikker og brenner i dem. Men det må sikkert mer til..?

Skrevet

Mine hender blir iblant så varme at det stikker og brenner i dem. Men det må sikkert mer til..?

Det holder lenge for meg;-)

Gjest lis@bet
Skrevet

Det holder lenge for meg;-)

Hvor vil du jeg skal begynne? :-)

Skrevet

Hvor vil du jeg skal begynne? :-)

Jeg har betennelse i en kjertel under øret, har fått pencilin for det. Jeg får kanskje kontakte deg om jeg ikke blir bedre?

Skrevet

Har da stikkinger jeg og, men jeg har vel alltid hatt det...

Hadde "katteskinn" hender da jeg var liten, de var varme som fy... men for å si det slik, "varmehender" er bare et begrep, om det å kanalisere energi ut gjennom hendene, slik at det gir kraft til å føre smerten ut av kroppen (for å si det enkelt)

Om du kjøper en bok som heter "håndbok i healing" skrevet av Anne Sophie Jørgensen og Jørgen Høher Ovesen, er der en del øvelser som gjør at du finner ut om du har disse evnene ligger latent i deg eller om du greier å trene dem opp!

Lykke til ;)

Skrevet

Har en kollega som er healer og hun har healet bort menssmertene mine, banna bein. Healet meg en gang i høst da jeg hadde ekstra vondt og siden har jeg ikke hatt menssmerter en eneste gang! :o)

Gjest Tutleguri
Skrevet

Har en kollega som er healer og hun har healet bort menssmertene mine, banna bein. Healet meg en gang i høst da jeg hadde ekstra vondt og siden har jeg ikke hatt menssmerter en eneste gang! :o)

Se, det var solskinnshistorien sin, det! :)

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg har betennelse i en kjertel under øret, har fått pencilin for det. Jeg får kanskje kontakte deg om jeg ikke blir bedre?

*legger hendene på skjermen og fjernhealer øret til ildg*

Skrevet

*legger hendene på skjermen og fjernhealer øret til ildg*

Jeg er mye bedre, jeg er litt usikker på om det er deg eller pencilinen. Og er veldig glad og fornøyd da jeg har hangla i tre uker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...