Gå til innhold

Jeg er blitt mor i dag!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er helt skjelven.... Det er gått 2 timer siden VB ringte og jeg går bare rundt meg selv... Har stått i telefonen siden...

Og jeg som trodde vi hadde 1 måned igjen med venting! For de som lurer på hvor jeg var da telefonen kom.... les tidligere innlegg idag.... så var jeg heldigvis hjemme :-)))

Åhhh, for en fantastisk dag!!! Jeg renner helt over av lykke! Og vi som ikke har begynt på barnerommet, eller kjøpt noe som helst... Og så må vi ordne med permisjoner og flybilletter og....

Til alle dere som kommer etter: gled dere! Jeg har aldri hatt en så fantastisk følelse!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134979-jeg-er-blitt-mor-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• delfi

5

• BMS!

2

• AAA

1

• Kinesermor

1

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer med hva det nå er dere har fått. For det glemte du å skrive! :o) Ikke rart det i forvirringen og gleden.

Sååå fantastisk da, får vi se bilde på treff i neste uke?

MVH

Født i november med en fødselsvekt på 4.27kg!

Reiser til Oslo i morgen i forbindelse med jobb, og tar turen direkte til VB for å hente bildet og alle dokumentene :-))))

Annonse

Annonse

GRATULERER !!!! Snakk om...visste du virkelig ikke om det da du skrev innlegg tidligere idag? Herlig!!

Gratulerer så mye med gutten!!!

Kremt...du vet ikke tilfeldigvis hvor mange det kom idag?? (Hvilket "nr i køen" var dere? )

Hilsen ei te så vente!!!

Det kom visst 2 tildelinger i dag og dermed er det bare 11 igjen fra 2002-kullet som venter tildeling.

De hopper litt opp og ned på listene nå, så jeg kan ikke si noe om hvor vi var i køen.

Lykke til og måtte ting gå raskt for dere også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...