Gå til innhold

Jeg er blitt mor i dag!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!

Så fantasktisk at det ikke ble en måned mer å vente.

Masse klemmer og jeg gleder med med deg til du får bildet hos VB.

klem Lipari

Når tid var dere godkjent?

BUFA-godkjent tidlig i desember 2002.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• delfi

5

• BMS!

2

• AAA

1

• Kinesermor

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

GRATULERER så mye...du ble skikkelig overraska du skjønner jeg :-)

Skrevet

Å hjelpe meg!!! Gratulere med den mer enn litt hyggelige overraskelsen!!!!

Gratulerer med den lille Prinsen :-))))

Gleder meg til å se bilde på neste treff....

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer Delfi. Det var jammen på tide spør du meg. En gutt på 3 mnd.? Da har vi enda en mor til på treffet neste onsdag.

Hei Ling og takk for gratulasjonen. Jeg kan desverre ikke komme på treffet. Nå mer enn noen gang skulle jeg likt å være med :-) Da hadde jeg også hatt et bilde å vise frem.

Det passer nok bedre neste gang... fordi da har jeg sannsynligvis mamma-permisjon... tralalalala

:-)

Skrevet

Gratulerer så mye. Det må være en utrolig deilig opplevelse å få en slik beskjed.

Skrevet

Gratulerer SÅ mye med gutten - høres ut som det er en flott kraftkar dere har fått! Det må være en enormt deilig følelse å endelig få TELEFONEN, etter så lang ventetid! Jeg gleder meg stort over alle Korea-tildelinger (og andre tildelinger også selvfølgelig), for det betyr at vi er enda litt nærmere vår egen tildeling. Vi er godkjent i slutten av februar 2003, så sakte men sikkert så begynner det å nærme seg for oss også.

Lykke til med alt dere har å gjøre nå framover mot hentereisen!

Vennlig hilsen

Skrevet

ENDELIG!!! Gratulerer så mye med den lille gutten. Kanskje jeg med tid og stunder får ta en liten titt på ham hvis vi treffes på lekeplassen?

Jeg har ikke pratet med mannen ennå, men tar det som en selvfølge at han gratulerer på det varmeste med den lille.

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Gratulerer sååå mye med prinsen !!! hilsen fra ventende

Skrevet

Gratulerer såå masse med den lille gutten mamma Delfi :o))

Håper dere får hente ham snart-snart !!!

Klem fra

carla1365380461
Skrevet

Tenkt det!!

Gratulerer med lilleprinsen!

Klem

Skrevet

Og så deilig at du slapp å gå "over tiden" !

Klem fra

gogo1365380358
Skrevet

Kjære delfi!

Gratulerer så mye med prinsen. Kan godt forstå hvordan du har det nå, det er bare en helt ubeskrivelig følelse!

Kos dere masse og god tur når den tid kommer!

mvh

Gjest kaneldamen
Skrevet

Altså regner dere ikke at dere blir foreldre fra den dagen dere faktisk har fått barnet?

Det gjør "vanlige" foreldre.. man regner seg da ikke som forelder før barnet er født og man faktisk har det?

Det du opplever nå er vel nærmest graviditeten? Bare i en kanskje litt kortere form?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...