serendipity Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 min virker ikke? Er det bare min? ser at jeg har fått svar på noen innlegg, men de kommer ikke frem når jeg trykker på "svar til meg"????? 0 Siter
serendipity Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Min virker ihvertfall. Og nå fikk jeg ditt svar inn på min funksjon. ;-) Men KaVa sitt svar på et annet innlegg kommer ikke opp ???? merkelig. 0 Siter
molli Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Min virker, og har aldri hatt problemer med den heller. Det er den jeg først går til når jeg logger meg på her på Dol. Alltid. Første jeg gjør er å sjekke eventuelle "svar til meg". 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Og nå fikk jeg ditt svar inn på min funksjon. ;-) Men KaVa sitt svar på et annet innlegg kommer ikke opp ???? merkelig. Her er alt ok. 0 Siter
KaVa Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Og nå fikk jeg ditt svar inn på min funksjon. ;-) Men KaVa sitt svar på et annet innlegg kommer ikke opp ???? merkelig. Det er bare svarene som er direkte til deg som kommer opp. Dersom noen svarer på et innlegg som er skrevet av noen andre i din tråd, vil denne personen få det opp som "svar til meg", men ikke du. :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Det er bare svarene som er direkte til deg som kommer opp. Dersom noen svarer på et innlegg som er skrevet av noen andre i din tråd, vil denne personen få det opp som "svar til meg", men ikke du. :-) Jo vel... Om jeg svarer på noen sitt inlegg og noen svarer direkte til meg i en annen sin tråd, så skal det jo komme til meg vel??? Ellers så hadde det vel ikke gått an å diskutere i lange tråder? 0 Siter
laban Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Jo vel... Om jeg svarer på noen sitt inlegg og noen svarer direkte til meg i en annen sin tråd, så skal det jo komme til meg vel??? Ellers så hadde det vel ikke gått an å diskutere i lange tråder? Det spiller ingen rolle hvem som "eier" hovedinnlegget i tråden. Den som har skrevet innlegget som ligger på "nivået over" svarene, får svarene opp som svar til seg. Det blir veldig klønete å forklare, men det er lett å se hvis man betrakter innrykkene. Forfatteren av første innlegg som ligger litt til venstre over et svar, "eier" svarene som ligger rett under. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Det spiller ingen rolle hvem som "eier" hovedinnlegget i tråden. Den som har skrevet innlegget som ligger på "nivået over" svarene, får svarene opp som svar til seg. Det blir veldig klønete å forklare, men det er lett å se hvis man betrakter innrykkene. Forfatteren av første innlegg som ligger litt til venstre over et svar, "eier" svarene som ligger rett under. Ja det var det jeg også trodde. Ellers hadde det jo vært umulig å diskutere med mer enn en person i en tråd. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Det er bare svarene som er direkte til deg som kommer opp. Dersom noen svarer på et innlegg som er skrevet av noen andre i din tråd, vil denne personen få det opp som "svar til meg", men ikke du. :-) Du skrev et svar til meg på innlegget om favorittlåt. Du svarte iallefall under mitt innlegg. Dette burde jo kommet opp på "svar til meg" funksjonen, men det gjorde det altså ikke ??? men jeg ser det jo når jeg "blar" i tråden. 0 Siter
KaVa Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Du skrev et svar til meg på innlegget om favorittlåt. Du svarte iallefall under mitt innlegg. Dette burde jo kommet opp på "svar til meg" funksjonen, men det gjorde det altså ikke ??? men jeg ser det jo når jeg "blar" i tråden. Hmmmm - merkelig! 0 Siter
KaVa Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Du skrev et svar til meg på innlegget om favorittlåt. Du svarte iallefall under mitt innlegg. Dette burde jo kommet opp på "svar til meg" funksjonen, men det gjorde det altså ikke ??? men jeg ser det jo når jeg "blar" i tråden. Tror det er noe merkelig med DOL i dag - svarte nemlig på et innlegg fra Malun, og svaret ble lagt under ditt innlegg først. Så skrev jeg et "svar" til mitt innlegg, for å presisere hvor det skulle ligge - og plutselig lå mitt svar til Malun der det skulle! Merkelig. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Tror det er noe merkelig med DOL i dag - svarte nemlig på et innlegg fra Malun, og svaret ble lagt under ditt innlegg først. Så skrev jeg et "svar" til mitt innlegg, for å presisere hvor det skulle ligge - og plutselig lå mitt svar til Malun der det skulle! Merkelig. Ja, det spøker her i dag Tråden "Stønn..." på Åpent (?) er opp-ned. Festlig! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Ja, det spøker her i dag Tråden "Stønn..." på Åpent (?) er opp-ned. Festlig! :-) Det blir gjerne kaos i tråder når det har vært sletting (i andre tråder) i samme tidsrom, før det etter hvert kommer på rett plass. Mener i alle fall å huske at webmaster har kommentert noe slikt tidligere. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Det blir gjerne kaos i tråder når det har vært sletting (i andre tråder) i samme tidsrom, før det etter hvert kommer på rett plass. Mener i alle fall å huske at webmaster har kommentert noe slikt tidligere. I denne tråden er svarene plassert både over og under hovedinnlegget. Kan sikkert ha noe med sletting å gjøre ja, tråden handler tross alt om politikk.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.